Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Tusind tak.  (Læst 5297 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bjarne Andersen

• Gæst
Tusind tak.
« Dato: 14 August , 2009, 17:05 »
Jeg vil gerne sige tusind tak for alle de gode tanker der er sendt mig i forbindelse med min sygdom, der har gjordt at jeg har været nødsaget til at skille mig af med alle mine vagtler ind til videre, da jeg skal igennem nogle behandlinger og opration der gør at jeg ikke formåer at passe dem optimal, og da det drejer sig om ca. 300 vagtler, hvoraf en del er kyllinger, vil jeg ikke forlange andre til at passe dem.
Vagtlerne sælges ud til det halve af normal prisen, så hvis der er nogle der er intreseret er det muligt at købe nogle billige vagtler.

En del af de andre fugle jeg har gåede i den store voliere beholder jeg ind til videre.

Endnu en gang tak. Fjerkræforum er noget helt specielt hvor menesker tænker og tager vare på hinanden, noget andre kunne lære en del af.

Der vil formentlig være perioder efterfølgende hvor jeg nok ikke er så aktiv i Fjerkræforum som tidligere, men helt slippe for mig skal i nok ikke regne med.
« Senest Redigeret: 14 August , 2009, 18:22 Fra Bjarne Andersen »

Offline Rixen

• Passiv bruger
Sv: Tusind tak.
« Svar #1 Dato: 14 August , 2009, 17:55 »
Hej Bjarne..det er jeg ked af at høre..det er altid hårdt at skulle af med sine dyr, enten på den ene eller anden måde. Men det er da godt du beholder nogle af din flotte fugle, så du har lidt tilbage at se til..Held og lykke med din operation og håber du snart kommer ovenpå igen..
Mvh. Rikke

3.6 Guld/sortbåndet Brahma, 1.9 Gul Orpington, 3,7 blå/splash/sort Orpington, 1.4 Hvid/sort(blå)Columbia Brahma, 1.4 lys sussex, 1.4 Grågæs m. toulouser, 2.4 Rouenænder.

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #2 Dato: 14 August , 2009, 17:56 »
ÅHHHH Bjarne... Hvor jeg dog håber at det kommer til at gå godt og hurtigt fremad.

Tænkte på dig forleden og håbede at dine undersøgelser var gået godt.
Mine bedste ønsker og tanker til dig, Lisbeth og jeres søn.

Hold os informeret når du orker det, du har en plads i dine fjerkræs venners hjerte ihvertfald i et i Rungsted.
Sig til hvis jeg på en eller anden måde kan hjælpe også som plejestation.
Du får lige et  *b og lidt *t  fra Thor og jeg
« Senest Redigeret: 14 August , 2009, 18:02 Fra Lene, Rungsted »

Susanne

• Gæst
« Svar #3 Dato: 14 August , 2009, 17:58 »
Meget venlige tanker fra nordjylland!

Offline Berit

• Passiv bruger
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
« Svar #4 Dato: 14 August , 2009, 18:05 »
Bjarne det gør mig virkelig ondt at du må af med dine dyr, jeg håber at du snart er frisk igen, jeg sender dig mine bedste ønsker til dig og din familie.  <-
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Bjarne Andersen

• Gæst
« Svar #5 Dato: 14 August , 2009, 18:21 »
Jeg takker for omsorgen. Dsv. er det en ondaret kræftknude jeg har fået så der ligger en meget svær kamp foran mig. Det er stadig noget usikkert om den har bredt sig til andre dele af kroppen. Man håber selvfølgelig altid selv på det bedste, men det kan kun tiden vise.  
« Senest Redigeret: 14 August , 2009, 18:36 Fra Bjarne Andersen »

Offline Elise ☺

• Passiv bruger
    • www.beli-lys.webbyen.dk
« Svar #6 Dato: 14 August , 2009, 18:28 »
God bedring, og jeg siger lige som lene, at har du brug for en plejestation så sig endelig til /o
Mange Hilsner Elise

Brahma: Hvid-blå col. Hvid-sort col. Red pyle, sølv-sortbåndet
Engelsk araucana: Perlegrå
Sebright: Sølv sort randet
Serama
Gæs: alm landgæs
6 heste/ponyer
Mange katte
1 fantastisk gårdhund
2 dejlige piger og 1 forstående ægtemand

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #7 Dato: 14 August , 2009, 18:30 »
Har desværre ikke været så meget på forum, og har derfor ikke hørt dette før nu. Jeg blev helt choket da jeg læste dette, det er jeg virkelig ked af at høre! Alt mulig støtte og opbakning fra mig, og de venligste tanker! <- *t
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Lisbeth Kristine

• Passiv bruger
« Svar #8 Dato: 14 August , 2009, 18:32 »
Åh nej dog - havde jeg slet ikke hørt om, jeg er meget ked af det på dine vegne. I sådanne situationer ville man ønske at man boede i Hobro og kendte en masse til vagtler så man lige kunne smutte forbi og passe dyrene for dig.
God bedring!  *b
Venlig Hilsen
Lisbeth

Offline Vinni Knudsen

• Passiv bruger
  • Wyandot fan
« Svar #9 Dato: 14 August , 2009, 19:12 »
God bedring Bjarne. De bedste tanker sendes til dig og familien  *l
Hilsen Vinni

GKV

• Gæst
« Svar #10 Dato: 14 August , 2009, 19:16 »
Det var dog en trist meddelse, min dybeste medfølelse til dig og din familie. Nu kommer der en tid hvor håb og mismod går hånd i hånd, men lægerne er så dygtige i dag og rigtigt mange bliver helbredt for deres kræft.

For fem år siden var jeg turen igennem og var blevet lovet 50% chance for overlevelse, tankerne var mange, jeg var jo slet ikke færdig endnu med mit dejlige liv.

Det var hårdt med mange kemobehandlinger samt stråler, men jeg kom igennem og det gør du også.

VH Gunni.

Bjarne Andersen

• Gæst
« Svar #11 Dato: 14 August , 2009, 20:13 »

Det var hårdt med mange kemobehandlinger samt stråler, men jeg kom igennem og det gør du også.

VH Gunni.

Det glæder mig at høre at flere end jeg havde kendskab til har klaret kræften. Det giver mig et lille håb.

De bedste hilsner Bjarne. 

Offline Ankerine

• Passiv bruger
  • Verdens smukkeste fugl
« Svar #12 Dato: 14 August , 2009, 20:29 »
Det gør mig ondt at høre.
Som hjemmesygeplejerske møder jeg mange kræftramte mennesker i alle aldre. Heldigvis er der mange, der bliver raske eller som får rigtig mange år, omend med jævnlig kontrol. Meget af behandlingen kan foregå hjemme, f.eks. nogle af kemo-kurene. Det sparer transporten til og fra hospitalet, den orker folk næsten ikke når de er dårlige.
Mit bedste råd: husk at spise. Gerne lidt, men tit. Rigtig mange kræftpatienter dør af sult fordi der ikke er tilstrækkelig fokus på ernæringen..... og når man så er lidt forkvalmet og træt efter behandlingen er det nemmere at lade være med at spise. Den går ikke i længden. Der findes bøger om emnet.
Held og lykke. Kik herind når du har overskud. Vi tænker på dig.
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand

Offline Storm-Olsen

• Passiv bruger
« Svar #13 Dato: 14 August , 2009, 20:32 »
Kære Bjarne,

Det var en sørgelig nyhed, der også var gået min næse forbi indtil nu. Fortæl os, hvis vi kan hjælpeog hvordan - vi gør det gerne!
Vi håber du og din familie kan finde alle de kræfter, der kræves, for at du kan blive rask og komme ovenpå igen. Det lykkes jo da for en del, og hvorfor så ikke for dig?!

Mange tanker
Tine og Allan

Offline mortends

• Passiv bruger
  • Nu med billede af mig selv...
« Svar #14 Dato: 14 August , 2009, 21:57 »
Hej Bjarne

Ja, jeg havde heller ikke hørt om din sygdom før nu så du får også en plads i mine tanker. Det er jo ikke nogen hemmelighed at det er en meget modbydelig sygdom der har ramt dig. Det ved jeg om nogen, da begge mine forældre har været igennem både operation, stråler og kemo - men der er håb! jeg er sikker på at jeg mine forældre mange år endnu, da de er erklæret fuldstændig raske nu.

Nogle mennesker tror på tankens kraft - og hvis der er noget om snakken, så har du endnu bedre odds med alle os, der tænker på dig!

Jeg ønsker dig også god bedring og alt held og lykke!
Mvh. Morten

"Besætningen": Har solgt gården og er flyttet til byen - så ingen fjer pt.