Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Tusind tak.  (Læst 5281 gange)

0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.

Bjarne Andersen

• Gæst
Sv: Tusind tak.
« Svar #15 Dato: 14 August , 2009, 22:20 »
Ja det er faktisk ikke gået op for mig at jeg fejler det jeg gør. Det eneste problem jeg har er med at synke maden hvis det ikke er af en tynd konsistens, ellers mærker jeg ikke noget til det.

Ufattelig mange har tilbudt deres hjælp på forskellige måder.
Man får lyst til at spille Jodle Birges rigtige venner for dem, da den dækker de tanker jeg har om al den venlighed der tilstrømmer mig og min familie i øjeblikket ikke mindst fra medlemmer i Fjerkræforum.

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #16 Dato: 14 August , 2009, 22:21 »
Hej Bjarne

For pokker da, sikke noget, men selvfølgelig klarer du den  /o

Jeg håber du finder seriøse købere til dine dejlige vagtler.

Mange hilsner og mange ønsker om god bedring fra mig
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #17 Dato: 14 August , 2009, 22:27 »
Sidder din cancer i spiserøret Bjarne?
Jeg vidste heller ikke noget, men jeg er ikke i tvivl, du er snart ovenpå igen,vi kan jo ikke undvære dig :)
Jeg vil meget gerne også være plejefamile for et par vagtler, jeg aner godt nok ikke rigtig noget, om dem, men det er jo bare at gå igang med at læse her på forum, der står jo en masse :) Syntes det ville være synd for dig hvis du skulle sælge dem alle, det ville jo være rart for dig om du kunne få nogle af de samme fugle eller generne tilbage. Jeg har en nabo som har en del fugle (papegøjer og den slags, jeg skal høre om han er interesseret.
Men altså sig til hvis jeg skal passe et par stykker :)
Og se så at få alt bøvlet overstået så du kan komme videre :)
Krammer
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Bjarne Andersen

• Gæst
« Svar #18 Dato: 14 August , 2009, 22:30 »
Hvis der nu er nogle der tror at jeg stopper med at kloge  *f i vagtler tror de fejl. Jeg vil fortsætte med at hjælpe folk i gang med vagtler som tidligere og står meget gerne til rådighed også fremover.

Offline Tommy L Andersen

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 14 August , 2009, 22:37 »
hej ang maden jeg har selv haft en sygdom hvor jeg skulle tvinge mig selv til at spise selv om at jeg ikke var sulten et godt råd : små portioner på talerknen
                                      gerne mad i små stykker (biksemad.gryderet.gulas.suppe.milionbøf)
                                      store stykker mad virker uoverskugeligt og gør det svært at gå i krig med.
                                      havde også glæde af protein drik i brikker (kan også fryses til is)
god bedring du er snart på toppen igen  /o *l
M.V.H Tommy
 0.4 vorwerk  0.1 rir
 1.4 kobberfarvet maran  0.1 blomsterhøns 0.2 hvide æglæger  1.1 engelske araucana  1.0 hund kooiker  2.1 børn  0.1 kone

Offline JanR

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 14 August , 2009, 22:53 »
Ej det var da en træls en og læse....

Hvis der nu er nogle der tror at jeg stopper med at kloge  *f i vagtler tror de fejl. Jeg vil fortsætte med at hjælpe folk i gang med vagtler som tidligere og står meget gerne til rådighed også fremover.

Men du er nu ikke sådan og slå ud kan jeg se.. Så jeg håber det osse gælder Fasan spørgsmål.. Regner jo stadig med jeg skal ha et par næste år. 

Så go bedring Bjarne..

Bjarne Andersen

• Gæst
« Svar #21 Dato: 14 August , 2009, 23:09 »
Nu er det hele ikke sortsyn for mig.
Sidste fredag havde Lisbeth og jeg bryllup. En af de bedste oplevelser i vores liv.

Vi havde inviteret familie og venner til sommerfest og 30 års jubilæum i vores telt da vi havde boet sammen i 30 år.
Da gæsterne kom var jeg i mit gamle tøj og Lisbeths tøj var heller ikke noget særlig. Gæstene bad os holde os inde og trække gardinerne.
De ville overaske os med en æresport og pyntning med balonner mm.
Vi gik så ind og trak i bryllupstøjet og da vi fik lov til at komme ud, bankede vi på ruden og vores søn startede brudevalsen på CD, hvorefter vi trådte ud i fuld skrud.
Alle blev ufattelig stille og var meget forbløffede da de troede at vi havde opgivet at gifte os efter 30 år. Efter nogle minutter vendte stilheden til et ufattelig glædes udbrud på vores vegne.  Familie og venner havde også på forhånd lavet et par sange som hyldest til os, samt købt nogle fine gaver.
Jeg og vores søn havde også kreeret et par sange samt en hyldestale til Lisbeth.
Vi fik en ufattelig god aften ud af det.
Dagen i forvejen hvor vi var blevet gift i al hemlighed på rådhuset, var også en rigtig positiv oplevelse vi aldrig nogensinde vil glemme da det blev en af de aller bedste oplevelser i vores liv.
Festen sluttede først omkring ca. kl. 4 om morgenen.
Det at de ikke vidste at det var et bryllup de var inviteret til gjorde at der kom nogle meget stærke og positive følelser frem.
og de der troede at de havde den største overaskelse blev selv mere overasket end vi.
Det var bare rigtig godt.  

Offline lisbethpilkjær

• Passiv bruger
« Svar #22 Dato: 14 August , 2009, 23:10 »
Hej Bjarne.

Jeg vil blot som alle de andre sige, at det gør mig ondt, at du er blevet ramt af den modbydelige sygdom.
Dig og din familie vil være i mine tanker i den hårde tid i skal igennem nu og husk på, der er mennesker der kommer ud på den anden side ovenpå en sådan diagnose.

På trods af min krakilske nabo, er de altid plads til mere fjerkræ hos os, så skulle du mangle et sted til nogle af dine elskede dyr mens alt det her står på, så siger du bare til.
De kærligste tanker til dig og hele din famlie fra mig  ;)

Bjarne Andersen

• Gæst
« Svar #23 Dato: 14 August , 2009, 23:11 »

Men du er nu ikke sådan og slå ud kan jeg se.. Så jeg håber det osse gælder Fasan spørgsmål.. Regner jo stadig med jeg skal ha et par næste år.  

Så go bedring Bjarne..

Tak skal du have.
Du er altid velkommen til at spørge og det vil glæde mig at kunne hjælpe dig.
« Senest Redigeret: 14 August , 2009, 23:13 Fra Bjarne Andersen »

Offline Kate

• Passiv bruger
« Svar #24 Dato: 15 August , 2009, 08:38 »
Bjarne det gør mig virkelig ondt at høre, at du skal igennem sådan en omgang.  *t Sender tanker til dig  <-
Men dejligt at høre med jeres bryllup, <I sikke noget at overraske jeres venner på den måde ;D Dejligt at høre i havde nogen dejlige dage.  /o *o
med venlig hilsen
Kate
har 0,1 Isa Brown - 1,4 silkehøns  - 1,0 hund - 4 teenager børn her af 2 på gule plader og en dejlig kæreste

Offline Dorte Hee

• Passiv bruger
« Svar #25 Dato: 15 August , 2009, 11:31 »
Bjarne det gør mig ondt, at høre at du og din familie er tvunget ud på den del af livets rutschebane. Men det er man jo desværre ikke selv herre over...
Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke og styrke til det forløb du nu skal igennem. Og tror det er godt du har "gemt" et par fugle, fjerkræ er så gode at snakke med når livet går en imod.

Mange hilsner Dorte

0.1 Australops
0.1 Maran/Orpington
som er i pleje på ubestemt tid

hoejberg

• Gæst
« Svar #26 Dato: 15 August , 2009, 13:17 »
Det er også det første jeg har hørt/læst om det, og det gør mig ondt. Tænker på jer, og håber det bedste.

Offline Børge Bech Jensen

• Chicken rules
  • Bruger
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
« Svar #27 Dato: 15 August , 2009, 13:22 »
Hej Bjarne

Det gør mig ondt at høre, at du skulle rammes af noget sådant.
Håber du kommer hurtigt over det, så du kan fortsætte med dine store kærligheder, Lisbeth og fuglene.

Knus, Børge
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Louise S.

• Passiv bruger
  • Multi-kulti hønsegård med plads til hybrider
« Svar #28 Dato: 15 August , 2009, 14:55 »
Kære Bjarne,

Det gør mig utrolig ondt at høre, at du er blevet ramt af sygdom. Jeg sender mine varmeste tanker til dig og din familie og ønsker jer alt det bedste.

Jeg er overbevist om at du vender stærkt tilbage, for det er så tydeligt at du slet ikke er færdig med at sætte spor...

De varmeste hilsner fra
Louise
De bedste hilsner fra Louise

0.3 Skånske Blomsterhøns
2.1 Kobberfarvet Maran
0.2 Isa Warren
1.1 Bullmastiffer  <.  <.

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #29 Dato: 15 August , 2009, 15:42 »
Blev chokeret over at høre om din sygdom men meget rørt (på den gode måde) over at læse om jeres bryllup  <. Det er den rette ånd. Nyd nuet og tro på håbet. Det er der du finder dine kræfter til at kæmpe.
Kærligste tanker til dig og din familie

Søs
Med venlig hilsen Søs