Hej Lars.
Noget tyder på at du har ret i at kyllingerne dør af sult, det startfoder du bruger er det i pilleform eller granuleret... nyklækkede kyllinger kan ikke æde de store piller så det skal være granuleret startfoder du bruger de første 14 dage, de første to dage æder kyllingerne ikke meget men efter 3-4 dage skulle de gerne begynde og tage fra, en god ting i starten er at fodre med fint havregryn og undulatfrø ved siden af det granulerede startfoder, nogle kyllinger skal lære at æde, du kan evt. fodre på et stykke karton så rasler det lidt når en kylling går på det, det trækker gerne de andre til, prik evt. også med en finger i foderet så det skramler lidt, lidt opmadningsfoder (ægfoder) til stuefugle æder de med begærlighed, det bruger jeg når de præsenteres for noget de ikke rigtigt gider æde f.eks. kogte kartofler, efter 1-2 dage glider kartoflerne ned uden opmadningsfoder, kogte kartofler får mine først når de er 2 uger gamle, der æder de også fint skåret græs, mælkebøtter og i særdeleshed purløg, purløg er et stort hit hos mine kyllinger.