Tja jeg håber jo på at problemet løser sig, jeg kan ikke skille mig af med de 2 hvide, for så har jeg ingen hvide. Som ellers er den farve jeg holder mest af at kikke på.
Da jeg jo fik solgt alle kyllingerne.

Jeg håber på at få en skruk eller 2 igen snart, så jeg kan få noget at vælge imellem.
I går gik Prinsessen som en løve foran tråden i sin egen indhegning og ville ud til de andre, i den extra hønsefold. Det fik hun så lov til.

Det gik godt i 10 minutter indtil Hr. Hansen skulle vise hvor meget han havde savnet sin yndlingshøne.

Hun skreg i vilden sky og gemte sig under en hyld. Der lå hun så i 10 min som en struds. Men Så kom Fru Olsen

forbi og så tog Prinsessen

benene på nakken og masede sig ud af den intermistiske indhegning , som ellers er nok til at holde dem inde.

Hun gik over og lagde sig under Pilen, der hvor hun gik med sine kyllinger. Så kunne jeg ellers lige så stille bære hende indenfor. I dag har hun så tøffet rundt for sig selv, jeg har ikke haft tid til at holde øje med hende.
Hvad det ender med vides ikke, men skal da nok fortælle hvad vej det går.
Det er jo lidt hyggeligt at skrive om det her i dette dejlige forum.

Man kan jo ikke kalde det et problem, det er jo nogen af de hovedbrud der følger med, når man elsker høns
Eller hvilket som helst hobby dyr iøvrigt.

for jers deltagelse og gode råd.