I går fik jeg mine længe ventede kyllinger hjem. Store og friske og allerede fulde af personlighed

Der var stillet en kasse op i kælderen med en kumo rugemor 40x40 over, og Maiken gav mig en pose startfoder med. Selv har jeg købt en undulat blanding som de får blandet i.
Men hvad kan jeg sige? De er nu flyttet ind i gæsteværelset på 1. sal

ved siden af mit soveværelse og ude af syne for hunden som synes de er liiidt for spændende og gjorde at jeg i går måtte barrikadere hele kælderen, for at forhindre at han brasede derned

Så nu er alt ved det gamle, tror han. Nu skal han bare ikke begynde at rende ovenpå. Tror godt han ku rrende op af trappen hvis han virkelig ville, men så sku falck nok komme og få skrumlet ned, han er ikke just elegant. Det er kyllingerne derimod. I går var jeg meget nervøs fordi jeg syntes de sov hele tiden?

Havde de det mon for varmt? Var de ved at dø af hedeslag?

Men når jeg kom derned var det som om de kvikkede op?
Så kom geniet i tanke om- Kælderen er mørk! Og jeg havde ikke tændt lyset. Så de små har jo tænkt nå det er nat, lad os sove

fnis. Nu er de så flyttet op i penthouse på første sal, så skal de bare kalde hvis de vil noget. Hunden har fået et par ekstra gode gåture og ligger nu og knalder brikker og drømmer om kyllingesteg... Men hvor er det fantastisk at de har det godt!!!
Hvor er det ligeså fantastisk at have kyllinger som jeg havde drømt om!