Jeg vil mene at der skal en god gammeldags formatering af diske til. Når en computer har kørt igennem længere tid, samtidig med at være opkoblet til internettet spiller der mange faktorer ind.
Jeg formaterer mit C: drev, hver måned bare for at holde den ydelse jeg ønsker. Jeg er også noget krævende, hva det angår, skal der lige siges.
Men som overstående brugere beskriver, kan det have en del af gøre med gamle filer og rod på systemtet.
Problemet er at en diskfragmentering ikke nytter noget, hvis den ikke bruges regelmæssigt ( hver uge ). Så det kan være ligegyldigt i mine øjne.
Og internettet har en del junk, via, cookies, og vira osv. Det er den onde snyldter på ens computer, hvis man ikke er beskyttet godt nok.
Beskyttelse af computeren kan gøres gratis. Men for guds skyld hold jeg væk fra norton antivirus ( NU bliver jeg bombet ned

.. ) Det er en stor virus i sig selv. bevist gang på gang.
Man kan købe sig fattig i programmer til beskyttelse af ens pc. Og det er slet ikke nødvendigt når du kan få det hele gratis. Og det er faktisk sådan at de fleste gratis programmer, er mere velfungerende end dem du betaler for.
Vidre oplysninger om disse programmer kan jeg kommer med senere hvis det er.
Men i bund og grund, Geninstaller alt fra grunden af. Med de nyeste drivere til systemet, og i har en computer som fungere optimalt igen.
Der kan selvfølgelig være fejl på hardware også det skal man også huske. Disse holder ikke evigt desværre.
Har 2 harddiske og et skærmkort som er gået kaput, bare denne måned..
Har ikke finlæst min tekst, så det står som det nu engang gør

hvis der er nogle spørgsmål så bare sig . SVAR..

Dennis