Ja, jeg håber på noget input her, for jeg er sådan lidt i tvivl!
Jeg er jo den heldige ejer af 12 dejlige haner! De skal jo snart tyndes ud, og her kommer mit dilemma så, for jeg kan ikke helt beslutte mig for hvem af dem jeg skal beholde!
Disse 2 er kandidaterne (ingen af dem mister knoppen, da den ene skal videre til en der mangler en hane):
Mc Chicken (ham der står forrest til venstre):

Kommer spænende som den første, når jeg kommer ud i haven, iler til undsætning, når en af hønerne er bange osv. Og så synes jeg bare han er så flot!
Skalle:

Han var den lille hanekylling, som var helt skallet på ryggen engang...han er bare blevet så flot med lange halefjer osv. Faktisk pænere end Mc Chicken, synes jeg, og så er han lige så sød som ham også. Han kommer også hønerne til undsætning. Jeg har 2 gange set ham prøve at træde en af hønerne, som dog til sidst undslap, men er det ikke VILDT tidligt??!

De er jo altså kun knap 4 måneder

Nå, hvad synes I? Er der nogle af jer erfarne, som kan se noget bedre hos den ene frem for den anden? Det er noget med at den hvide farve er meget gennemtrængende, når man avler, eller sådan noget. Gælder det også her, når det nu er mere gult end hvidt?
På forhånd tak