Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Dilemma: Hvilken af disse 2 skal jeg vælge? UPDATE: NYE BILLEDER # 13  (Læst 14148 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Magnus

  • Bruger
  • Indlæg: 696
  • magnusfundal@gmail.com
Tænk, nu synes jeg pludselig bedre om Skalle, men Guldberg må helt afgjort blive min favorit.
Matematiklærer på gymnasieniveau. Tidligere ivrig avler af danske Dværglandhøns og entusiast omkring hønsegenetik. Beboende i økofællesskabet Karise Permatopia.

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Tak for jeres svar!! *l

Magnus, jeg elsker bare den familiære tone du er begyndt at bruge over for Skalle! :D

Min veninde var på besøg i dag. Hun købte 10 skånske umiddelbart efter mig, og tror I ikke hun endte med at have én...ÉN hane, ud af hele flokken??!!! :o Nå, men hun havde så ikke noget dilemma med at udvælge, men hun heppede også på Guldberg. Hmm, måske skulle man beholde 2 *e Skalle og Guldberg, og så forære Mc Chicken til min venindes veninde? *e

Offline Pjaltenborg

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 826
Stemmer på Guldberg ...når det nu ABSOLUT skal være en ikke rød *gg*. Han har i mine øjne en flot hale.
Med venlig hilsen Søs

Offline Børge Bech Jensen

  • Chicken rules
  • Bruger
  • Indlæg: 2 338
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Stemmer så afgjort også på hr. Guldberg, må hellere tiltale ham ordentligt, med det navn, *gggg
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Berit

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 537
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
Jeg da også gerne stemme, jeg synes hr Guldberg er den smukkeste hane, *f
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Offline liski

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 266
Der var jeg sq lige ved at stemme for Børges hane  ;D

Jeg er også Hr. Guldberg-fan.  Men Skalle fortjener noget bare for at være kommet igen efter "hår"tabet.  Nej, Guldberg er den flotteste.  Eller .... ?  Jeg kan godt forstå, det er svært for dig at vælge.  Hvis du gør, som du siger, beholder Guldberg og Skalle og giver McChicken til veninden er det en win, win, win situation, og vi er alle glade.   *l
Venlig hilsen
Lise Kirk

0.2 Lys Sussex, 0.1 dansk svensk gårdhund, 1.1 meget livlige katte, 1 ægtemand amerikansk