Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Forum dag i Oue.  (Læst 3008 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bjarne Andersen

• Gæst
Forum dag i Oue.
« Dato: 11 Juli , 2009, 20:50 »
Jeg vil gerne takke for en rigtig hyggelig dag. Rigtig god gril mad og et rigtig godt foredrag som handlede mest om prydfjerkræ og dets mange aspekter. Hvis vi holder arrangementet til næste år vil jeg foreslå at vi finder en foredragsholder med emnet tam ænder og fjerkræ. Jeg har en i tankerne der ved lige så meget som Leon vi havde i år men om emnet fjerkræ og ænder.
det kunne være rigtig hyggelig hvis vi kunne lave det til en tradition.

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Forum dag i Oue.
« Svar #1 Dato: 11 Juli , 2009, 20:59 »
Hos dig eller på skift mellem landsdelene ?
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Bjarne Andersen

• Gæst
« Svar #2 Dato: 11 Juli , 2009, 21:08 »
Ja men det bestemmer i.
Jeg har mulighed for at kan huse en del menesker, da jeg har mulighed for at låne 2 telte mere på 3 gange 9 meter, samt et på 4 gange 8 meter samt stole og borde til en del menesker, samt at vi bor nabo til 3 boldbaner som jeg kan låne til arrangementet.

Offline Johanne Schiødt

• Passiv bruger
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
« Svar #3 Dato: 11 Juli , 2009, 21:39 »
3 boldbaner? ;D det ville da være fantastisk hvis vi kunne fylde så meget. Lene jeg stemmer for du holder næste år ;) så vil jeg klø dine geder bag ørene he he:D
Nu tilbage som Johanne Schiødt

Offline Lone

• Bruger
« Svar #4 Dato: 11 Juli , 2009, 21:46 »
@Bjarne: Tusind tak for en dejlig dag! Det var spændende at se dine mange fugle, se din flotte have og høre Leon snakke. Ærgerligt, vi måtte hjem, men den nyerhvervede høne var vist glad for at fast grund under hønsefødderne, tror den har lidt køresyge og jetlag.. <R
Det, der ikke er mindst een på Dansk Fjerkræforum, der ved - er ikke værd at vide :)

Offline JanR

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 11 Juli , 2009, 21:48 »
Jeg takker sandelig osse for at jeg måtte komme og se dine fine fugle og ikke mindst dit voliere :o..
Det var sku flot :P..
Jeg lytter jo nok mere end jeg siger.. Men det var rigtig hyggelig og møde jer alle..

Bjarne Andersen

• Gæst
« Svar #6 Dato: 11 Juli , 2009, 22:42 »
3 boldbaner? ;D det ville da være fantastisk hvis vi kunne fylde så meget. Lene jeg stemmer for du holder næste år ;) så vil jeg klø dine geder bag ørene he he:D

Jeg havde nu ikke planer om at vi skulle fylde alle boldbaner.
Hvis der er en anden der byder sig ind er jeg også med på det.
Jeg tror dog at vi næste gang måske skal forsøge at ligge det før ferieperioden da jeg tror at mange har været forhindret denne gang på grund af ferie.

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #7 Dato: 11 Juli , 2009, 23:02 »
Jeg takker også for en dejlig dag. Dem der ikke fik kage og mad nok....ja det kompenserede jeg klart for *gg*.
Rigtig dejligt at se folk "live". jeg er klar til næste år igen ...håbr på noget samkørsel hvis det bliver laaaangt væk hjemmefra *gg*
Knus Søs
Med venlig hilsen Søs

Offline Vinni Knudsen

• Passiv bruger
  • Wyandot fan
« Svar #8 Dato: 11 Juli , 2009, 23:14 »
Tak for en rigtig god dag Bjarne. Det var en oplevelse at se alle dine dejlige fugle, og høre Leon fortælle. Jeg er også klar til næste år, hvis der bliver en forumdag igen. Super at se jer i virkeligheden  ;)
Hilsen Vinni

Offline Storm-Olsen

• Passiv bruger
« Svar #9 Dato: 11 Juli , 2009, 23:26 »
Så nåede vi også hjem til Fyn og vil tilsutte os koret: Det må vi gøre igen. Det var herligt. Tak for gæstfrihed Bjarne og tak til alle for Inspiration, Munterhed, Godt selskab og alment fjerkræ-nørderi.
Det er så skønt at føle sig normal ;D

Og Lones araucanaer blev køresyge på vejen hjem (det lugtede og sagde ihvertfald sådan!) men er nu behørigt installeret i eget lille hus og ungerne glæder sig til at hilse på dem i morgen ;D

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #10 Dato: 11 Juli , 2009, 23:35 »
Jeg siger også tak for en super dag, skønt at møde jer alle *p
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Rixen

• Passiv bruger
« Svar #11 Dato: 11 Juli , 2009, 23:37 »
Ja, det var en hyggelig dag, med masser af flotte fugle..var dog lidt misundelig på dem som blev tilbage for at grille..men vi skulle jo køre hjem lidt før andre.

Jeg stemmer helt sikkert for et lignende arrangement hos Bjarne næste år.. ;)

vh. Rikke
Mvh. Rikke

3.6 Guld/sortbåndet Brahma, 1.9 Gul Orpington, 3,7 blå/splash/sort Orpington, 1.4 Hvid/sort(blå)Columbia Brahma, 1.4 lys sussex, 1.4 Grågæs m. toulouser, 2.4 Rouenænder.

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #12 Dato: 12 Juli , 2009, 09:12 »
Tak for en dejlig dag igår...
Herligt at møde mange af jer, næste gang stemmer jeg for navneskilte ! specielt når der er flere af samme navn bliver sådan en semi blondine som mig nemt forvirret.

Hvis vi holder det igen igen syntes jeg at det skal veksle imellem landsdelene så flere har muligheden for at deltage bare en gang på et årti  :D

Offline Thomas Poulsen

• Passiv bruger
« Svar #13 Dato: 12 Juli , 2009, 09:18 »
Jeg stemmer helt klart for et sted hvor man kan tage børnene med, så man kan få en familie tur ;) på den måde er det ikke en hindring med landsdelene, man kan jo lokke de damer med en tur i forlystelsespark eller ligende ;););)

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #14 Dato: 12 Juli , 2009, 10:10 »
Lidt billeder fra dagen. Der er flere i galleriet og kommer vel også flere

"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi