Nå ja det var hvad jeg frygtede... Jeg tror bare jeg holder min mund en anden gang.
Hvalpene har ikke prøvet sidden kan jeg informere om, og samtiddig fortælle at de igår alle legede med en LOVLIGT nedlagt skade, så deres jagtindstinkt fejler intet på trods af hvad i siger..
Vil godt have lov og forsvare mig selv her. Det er ikke mig der har bestemt at hvalpene skal gå hvor de går, og vi har aldrig tidligere haft problemer med det på trods af at vi har haft adskillige kuld hvalpe der! Til dem som mener det er ulovligt, så er det ikke hegn til at holde hvalpe inde vi snakker om her! Det er hegn til at holde dyr af hønsegården. Hegnet er ikke kun tiltænkt hvalpe, men også ræven (som sad der igår aftes) Jeg kan oplyse om at pladerne ikke kommer i jorden, men at det derimod bliver sådan at jeg støber med beton hele vejen rundt, så kan de ikke komme ind, og jeg er fri for det at kigge på, da jeg ikke syntes at det var det pæneste at få op.
Til dem som ikke mener vi holder hvalpe forsvarligt kan jeg oplyse at vi nok er nogle af de opdrættere der kan give vores hvalpe den bedste plads mulighed og den største stimulering af deres jagtindstinkter. I forhold til mange andre steder jeg har kendsakb til
Jeg er egentlig ikke interesseret i at få flere kommentare på det elhegn, og det var en kæmpe fejl overhovedet at nævne det her, da jeg i forvejen vidste at der er mange der er imod dette, så egentlig skulle jeg bare have holdt mund og ladet som ingenting.
Jeg vil egentlig helst havde hvis vi bare stopper tråden her, så skal jeg nok selv løse problemet. Jeg kan godt se det med at friste hvalpene og at det er dumt, men nu det ikke kan være anderledes, så må jeg i gang med at grave og støbe...