Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Må man prale bare en lille smule ;)  (Læst 2709 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Stinne

• Passiv bruger
  • Sidste skud på stammen
Må man prale bare en lille smule ;)
« Dato: 11 Juni , 2009, 11:45 »
Som de fleste måske ved døjer jeg med noget kronisk sygdom og er pt - igen - sygemeldt. Selv om mine høns og jer forum-folk bidrager til en masse positive oplevelser i hverdagen mangler jeg til tider den der bekræftelse af, at ens daglige arbejde værdsættes. Egoistisk ja, men sådan er vi jo også somme tider. ::)

I aftes checkede jeg min mail og havde fået en e-mail fra noget der hedder DOK#1. Jeg vidste ikke noget om det og var lige ved at slette det som junk. Kom dog til at læse lidt mailen og opdagede at det var en invitation til en censureret udstilling/marked for kunstnere og kunsthåndværkere, der laver unikt design af genbrugsmaterialer. Jeg måtte lige læse det et par gange for at forstå hvad de ville. De havde simpelt hen set min hjemmeside og ville have mig med til den der meget efterspurgte udstilling til efteråret.

Sådanne ord som censureret udstilling, kunsthåndværker og design er ikke ord jeg normalt gåt og slynger om mig med. ;D

Puha, jeg blev da noget svedt, men også noget stolt. Så er der jo noget, der dur. ;)

Hvis I har lyst til at se noget af det jeg laver kan I kigge her: www.stinnem.dk
Mange hilsner
Stinne

0.5 stor silke (sort, hvid og vildtfarvet)

Offline Berit

• Passiv bruger
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
Sv: Må man prale bare en lille smule ;)
« Svar #1 Dato: 11 Juni , 2009, 11:54 »
Hvor er jeg glad for at høre at der nogen der har lagt mærke til hvad du laver, det er en utrolig flot taske, og så jeg vil da ønske dig held og lykke, og det er helt ok at prale når man laver så lækker en/nogle tasker, jeg har sådan en svaghed for taske og punge at jeg for ca 5 år siden havde Odders flotteste forretning med tasker og og hvad der der tilhøre.
Stinne  <M *l
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 11 Juni , 2009, 11:54 »
Ej hvor fedt !!!! jeg er ved at gå basærk over at alle maskinstationerne omkring mig bruger slangefri dæk !!!
For ville nemli ozz gerne eksperimentere med sådan nogle ting ..... når jeg ikk lige skal læse altså  ::)
Med venlig hilsen Søs

Offline Stinne

• Passiv bruger
  • Sidste skud på stammen
« Svar #3 Dato: 11 Juni , 2009, 11:58 »
Ja, de er ret svære at få fat i. I hvert fald de rigtig store. Jeg har også rendt alle mulige mennesker på dørene bare der var en lille chance for at de havde noget jeg kunne bruge.

Efterhånden har jeg fundet ud af min stil, men der er godt nok også noget produktudvikling man skal igennem, før det bliver som man vil have det.
Mange hilsner
Stinne

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #4 Dato: 11 Juni , 2009, 12:38 »
Tillykke, flot Stinne.
Jeg laver også den slags tasker m.m. har endda brugt den med cykelslanger til armbånd sammen med mine elever i 4. kl.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Stinne

• Passiv bruger
  • Sidste skud på stammen
« Svar #5 Dato: 11 Juni , 2009, 12:39 »
Tak. Ja mulighederne er uendelige.
Der er også en del smykker, hårpynt mv på min hjemmeside. 8)
Mange hilsner
Stinne

Offline Louise S.

• Passiv bruger
  • Multi-kulti hønsegård med plads til hybrider
« Svar #6 Dato: 11 Juni , 2009, 16:55 »
Ja, for Søren da - man må faktisk prale en hel masse, når man er så dygtig  ;D

Egentlig er jeg slet ikke til tasker og "tøseting", men der er faktisk flere af dine ting, som pirker til min købelyst - og det er dælme godt gået.
Stort tillykke med anerkendelsen, det er velfortjent.

KH
en drengepige
De bedste hilsner fra Louise

0.3 Skånske Blomsterhøns
2.1 Kobberfarvet Maran
0.2 Isa Warren
1.1 Bullmastiffer  <.  <.

Offline liski

• Passiv bruger
« Svar #7 Dato: 11 Juni , 2009, 17:02 »
Hvor er det bare fedt, Stinne, både at du er så god til dit håndværk og at du har succes med det.

*d *d
Venlig hilsen
Lise Kirk

0.2 Lys Sussex, 0.1 dansk svensk gårdhund, 1.1 meget livlige katte, 1 ægtemand amerikansk

Offline Storm-Olsen

• Passiv bruger
« Svar #8 Dato: 11 Juni , 2009, 17:11 »
Det er da superseje ting, du laver. Og en god hjemmeside ;D
Det må man godt prale med :D

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #9 Dato: 11 Juni , 2009, 17:22 »
Hvor er det flot Stinne.  Jeg lavede også en taske af resterne fra min volvo ;) Så bilslanger kan også sagtens bruges og der er mange af de små automekanikere ude på landet der hellere end gerne vil af med dem :) JEg proppede mine i vaskemaskinen med en ordentlig røvfuld bamseline skyllemiddel så kom de faktisk også til at dufte rimelig godt ;) og de smitter ikke af mere.
Forleden da jeg var til middelalderfest i Haderslev var der også en der solgte alt muligt gummi sager mange flotte ting.

Jeg havde et gammelt bælte der var knækket men som havde et flot spænde, det brugte jeg også på tasken.... ideerne er mange og det er sjovt at "lege" med..... :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Kate

• Passiv bruger
« Svar #10 Dato: 11 Juni , 2009, 17:36 »
Hvor er det bare flot  <M
med venlig hilsen
Kate
har 0,1 Isa Brown - 1,4 silkehøns  - 1,0 hund - 4 teenager børn her af 2 på gule plader og en dejlig kæreste

hoejberg

• Gæst
« Svar #11 Dato: 11 Juni , 2009, 19:55 »
Godt gået :D

Offline Stinne

• Passiv bruger
  • Sidste skud på stammen
« Svar #12 Dato: 12 Juni , 2009, 09:46 »
Alle i min omgangskreds ved at gamle bælter, tasker og andet godt må de endelig ikke smide ud. Jeg tager det hele, så det bliver genbrugt. Sjovt nok kan de mest pigede spænder med godt med similisten osv bruges og alligevel blive til sejt tilbehør. Jeg synes det er fedt at skabe et udtryk. Tak for rosen. :D
Mange hilsner
Stinne

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #13 Dato: 12 Juni , 2009, 11:52 »
Det bare sjovt med de der kreative sysler..... de har det med at gribe om sig.

jeg har grej til guderne skal vide hvor mange forskellige ting ..desuden er der kaninunger på vej (skind) og naboerne har sagt jeg bare får skinene når de skal slagte dådyr.

Men alle min ting er pakket laaangt væk dybt inde i skunken...kun lige strikke/hækletøjet får lov at komme frem i ny og næ.
Jeg elsker at tegne male .... men jeg går i flowtiltand og så maler jeg hele natten og får hverken søvn eller læst til studierne. men der hænger da lidt i min stue til at minde mig om at det skal tages op igen ... en dag.
Med venlig hilsen Søs

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #14 Dato: 12 Juni , 2009, 11:55 »
Hold da op, Søs, sikke dygtig du er.
Jeg vil se at få opdateret mit picassa album med det jeg går og sysler med.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk