Spændende tråd...
jeg har dog ventet lidt med at svare for jeg er lidt pinlig berørt over at jeg nu er igang med at bruge mange penge.

For selvom jeg ikke er jyde elsker jeg at tingene er billige eller endnu bedre gratis..... Og tænk lige på at jeg bor i et kvarter hvor samtlige kvinder gerne og helst render rundt med en lille håndtaske til "små" 8.000,-

Altså lige undtaget mig....
Mit gamle hønsehus var udelukkende bygget af genbrugs materialer fra kommunens container plads. Men nu er der kommet en ny plads med "smarte" containere der kvaser alt godt for en krejler !
Dvs. at mit gl. hønsehus der holdt i 14 år kun havde kostet: søm-skruer-beslag-volieretråd og tag.... ca. 1500-2000,- vil jeg tro.
Det nye.... har jeg slået stort ud med armene og sagt til en tømmer hvad og hvordan jeg vil ha at hønse slottet skal være. Så det har jo kostet.

Den endelige pris har jeg ikke endnu...... men, for der er et men... Jeg har jo mere eller mindre fået det for svie og smerte.... Forsikringspenge for kritisk sygdom efter cancer diagnose og operation i vinters.
Så det er en gave til mig selv og livet !!!

Der følger snart flere billeder i tråden: villa villahøns 2960 når der sker synligt mere.... på onsdag får jeg assistance til at grave til gården.