Mine 4 små nuttede silkebasser er 22 dage gamle, og går stadig i en kasse med varme ude i bryggerset. I går, satte jeg dem ud i hønsehuset, hvor der også stadig er varmelampe til de skånske. Det var kun de 4 silker, der tullede rundt i huset, og det virkede til at de nød den ekstra plads. Efter lidt tid, åbnede jeg så de skånske kunne komme ind, og der kom et par stykker ind. De kikkede lidt på silkerne, men tog sig ellers ikke rigtig af at de var der. Lidt efter smuttede de ud igen

Hele dagen holdt jeg øje med dem sådan indimellem, men det så ud til at gå rigtig godt. Så da jeg skulle lukke af for natten, efter mørket var faldet på, kunne jeg pludselig ikke se silkerne i huset! Selve hønsehuset er oplyst af den røde pære i varmelampen, men jeg kunne ikke se en pind i gården. Pludselig får jeg øje på noget lyst, under en træstamme jeg har lagt ud til dem, og da jeg følte efter, lå de 4 små silker klumpet sammen under den

De var heldigvis stadig helt varme!
Jeg prøvede så at sætte dem ind til de andre, og det så ud til at gå godt, men pludselig begyndte en af de skånske at hakke ud efter de små

Den blev desværre ved med at være efter dem, så jeg endte med at tage dem ind i kassen i bryggerset igen... Puh, jeg havde det godt nok rigtig skidt, da jeg lagde mig til at sove
Men hvad gør jeg nu? Hvornår tror I jeg kan integrere de 4 små til de andre? De har jo gået sammen med den yngste af de skånske før, men jeg turde ikke sætte silkerne sammen med de ældste skånske i starten... Hjælp!

Så store er de skånske nu:

Og silkerne er stadig bitte små: