Dette er ikke høns med hund. Jeg håber at hønsevenner på Sjælland også er hundevenner. En hundeveninde af mig fik stjålet sin lille 14 måneders hund fra sin have i aftes. Hun skriver sådan i vores griffon gruppe
I vores griffon gruppe er dette lige offentliggjort
<<<<<<<<<<<<<<<<<
Prøver denne vej, at efterlyse lille Oda.
Oda er i dag omkring kl. 17, blevet fjernet fra vores have.
Jeg ved med 100% sikkerhed, at hun ikke bare er løbet væk. Dels er det slet ikke noget der ligger til hende, hvis hun var kommet på den forkerte side af lågen, ville hun aldrig forlade indkørslen. Dels har vi 2 låger, som ligsom danner en "sluse". Vi har ialt 6 hunde, og omkring kl 17, var 2 af hundene pludselig mellem lågerne, 1 hund i haven og 2 hunde uden for haven - Oda var ingen af stederne.
Eftersom det er griffoner og en mops, og lågerne er 140 og 160 m. høje er det ikke noget de kan komme over eller åbne selv.
Oda er efterlyst hos Nordsjællands Politi, og vi bor i Værløse. Hun er 14 måneder gammel griffon belge chip 203098100241603.
Høre eller ser nogen af jer noget, ville det bare være det bedste der kunne ske.
Sus Høpfner
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
vær rar at kigge efter den jer der bor på sjælland, det er en lille sort Griffon Belge.