Jeg har fået min første skruk, faktisk har hun prøvet at fortælle mig det et par dage, men "dum" som jeg var bar jeg hende ind på pind hver aften, så i dag havde hun lagt sig i boksen hos vores ko, foran døren, først prøvede jeg at flytte hende, men hun hakkede og spruttet, så prøvede jeg at give hende et diskret los i r.... næ kvinden blev hvor hun var, så måtte jeg snakke lidt med koen for den ville faktisk gerne ud, hmm

enden blev at koen løftede op i meget gravid mave og yver og skrævet hen over hønen, så langt så godt, jeg kunne jo godt se at dette ikke gik så jeg lavede en fin rede til hende i boksen ved siden af når nu den stald skal være barsel stue ( koen skal kælve om ca 20 dage) reden var fin mørk og hyggelig, på med vanter nu skulle madammen flytte, det gik godt hun fik 3 marmor æg og en time efter var hun tilbage i koens boks.

så lavede jeg en rede på gulvet uden mørke og overdækning gav hende 12 æg (ved ikke om det er for mange) og der har hun ligget siden i eftermiddags, så koen kunne uhindret komme ind i sin boks og madammen fik sin rede som hun ville have det. Måske er mine høns lidt mærkelige, men der er åbentbart ingen regel uden undtagelse. Hun har dog fået hvede i sit foder.