Jeg kan godt forstå at både Frk. Olsen og Christina glæder sig helt vildt

.. Det vil man altid gøre, og det SKAL man altid gøre

Et rigtig godt billede Wanda, af nogle rigtig flotte kyllinger

! Hun virker som en rigtig godt kyllingepasser

!
Søs: Jeg er stadig meget betaget af at du kan få et så godt resultat i en rugemaskine. Hver gang jeg læser et af dine resultater bliver jeg helt forbløffet

!
Brian: Det bliver spændene at se hvor mange der kommer ud af det. Jeg krydser ihvertfald fingre for at de kommer godt ud

!
Og så til min egen høne

.. Da jeg stod op gik jeg ud for at åbne for hønsene og kigge til skrukhønen. Da jeg åbnede for hende gad hun ikke ud som hun plejer, så jeg hentede lidt havregryn og noget nyt vand og stillede på gulvet, så gik der et min så var hun ude fra kassen

.. Jeg, som er skide nysgerrig, skulle jo lige hen og kigge i kassen, og sørme om jeg ikke stak hele hovedet ind i den. Da jeg havde gjort det sad jeg lidt og lyttede.... Ingen lyd, så tog jeg et par æg op til øret, og så kunne man ellers høre at de var begyndt at prikke på skalden, og da jeg lagde dem ned igen kom der også et par små pip fra et par af æggene, så jeg regner da med at de begynder i aften

.. Hvad være er er at mit skrukhus projekt er blevet udsat da min far har glemt paller, og jeg kan jo ikke sige til kyllingerne at de lige skal vente to døgn med at komme ud, så jeg håber han husker dem idag

...