Jeg vil i hvert fald godt dele din begejstring, Christina 
Det er jo (nogle af) mine små øgleunger, som skal flytte ind. Du kan godt glæde dig - de er simpelthen skønne (og frække!)
Jeg kan næsten ikke vente, Louise!!!!!

Hej Christina,
Hæhæ, tak for din hilsen og det gode humør, trods alt (du har så mange fine smiley'er som jeg ikke kender, mon ikke du kan få nogen til at lægge dem ind her under smileys?)
Hvad er det for nogen kyllinger du skal have?
Jeg er også glad og spændt, fordi idag skal jeg hente et par silkehøns, og ved du hvad, for bare en måned siden synes jeg de var grimme/mærkelige, men så var det at jeg i et hold kyllinger jeg købte 'kom til' at få en lille silkekylling med - og den er bare så fin og sød, så den skal ikke være alene silke... og nu har jeg kigget på en masse silkehønse billeder både her og andre steder, og nu må jeg bare eje nogle flere... Sådan kan det gribe om sig, så jeg håber du har lavet mulighed for udvidelse af dit hønsehold... 
Bedste kylle hilsener
Mens jeg skrev dette kan jeg se Louise har skrevet til dig - så det er blomsterbørn... se DET er rigtige høns

Tak Marianne!

Og ja, jeg havde egentlig, som så mange andre der har læst Jørgen Linjensøes bog

, tænkt mig at jeg ville have Gul Orpington

Men så var det jo lige at Louise skrev til mig, og det fik hun jo hurtig overtalt mig til at det ikke skulle være, men istedet blomsterhønsene

Og så er det jo også smart at vi bor tæt på hinanden

I går skrev jeg lidt med Danny, og sandelig om jeg ikke fik aftalt at jeg køber 10 af ham også, så jeg starter "stille" op med 20 kyllinger

Jeg vil gerne ende med ca. 7 høns og en hane, og så få nogle i fryseren også. Har ikke købt kylling siden jeg opdagede hvor slemt de havde det i industrien...vidste godt det var slemt, men ikke at det var SÅ slemt

Sjovt du skriver det med silkehøns, for dem har jeg også et godt øje til

Og ja, jeg er blevet advaret om at det griber om sig, så jeg har faktisk anskaffet mig et lille hønsehus, samtet legehus, og så får jeg bygget en stor hønsegård på næsten 40m2 OG et hus på lidt mere end 8 m2. Skulle behovet opstå, kan jeg også godt få gården udvidet

Ja, Christina. Hvad er det for nogle kyller du har fået fat i 
Blev det de Orps'er du var faldet for?
Det bliver da uudholdeligt at vente en hel uge mere på babyerne. 
Vildt du kan huske at det var orpingtonerne jeg var faldet for!

Men det bliver blomsterkyllingerne!