Velkommen på forum, Line - godt du fandt herind

Først vil jeg sige tillykke med dine nye høns og så tror jeg, at du skal se tiden lidt an.
Når høns flytter er det ganske normalt, at der bliver et stop i æglægningen - at de så har lagt æg til jer i den første tid betyder bare, at det var æg, som allerede var i "produktion" - og et vindæg (æg uden eller med meget blød skal) kan godt skyldes stress.
Jeg tror ikke, at du kan konkludere at du har en eller flere æggespisere. Hvis der er lagt et æg uden skal eller et æg er gået i stykker, så er det naturligt at hønerne vil spise det, men det er langt fra sikkert, at det vil føre til fremtidig ægspiseri.
Jeg har haft høns i en del år, og de har altid fået de skadede æg eller vindæg og det har aldrig ført til, at de har fået smag for selv at hakke hul i nylagte æg.
Der kan sagtens gå nogle uger, inden dine høner bliver stabile i æglægningen igen, og i den tid kunne du godt give dem et ekstra proteintilskud f. eks. i form af kød. Mangel på protein er en af de ting, som kan føre til ægspiseri og fjerpilleri.
Så mit råd er - glæd dig over dine nye fjer og se tiden lidt an - æggene skal nok komme og sikkert uden problemer med, at hønerne selv spiser dem efterfølgende.
...og nej - en skruk med små kyllinger lægger ikke æg - og en hane i flokken har ingen indflydelse på, hvor mange æg der bliver lagt.