Kære Janni
Mænd er desværre nogle træge bæster, der tror at man kan gøre alt op i penge. De vil gerne skyde vore drømme ned med økonomiske argumenter og gøre alt besværligt for os bare for at vise at de sandelig er meget klogere end vi kvinder, der har lyst til at holde nogle få høns for vores fornøjelses skyld som en uskadelig hobby. Tænk på hvad nogle mennesker bruger på deres laster eller hobbyer! De fleste mennesker bruger langt flere penge på noget, der er væsentlig dyrere og mindre meningsfyldt end det du gør, når du holder nogle få høns og uden at spendere en formue forsøger at indrette nogle beskedne forhold for dem, som de kan trives i. Hvis han fortsætter med at være negativ, må du klare dig uden hans "gode råd" og indblanding og lære ved at gøre dine egne erfaringer og spørge og læse her på forummet, hvor man kan få meget information. Man kan også finde meget på Youtube om indhegninger og indretning af hønsehuse. Rigtig god fornøjelse med dit projekt! Venlig hilsen, Soria
du rammer lidt hovedet på sømmet, men jeg tror årsagen til irritationenn skal findes i at han ikke rigtigt kan få sin akvariekælder ordentligt op at køre så i hans øjne er det snyd at jeg okser løs med hobby nummer to

(jeg syer og strikker meget og det er suverænt hobby nr et), nårr han nu ikke kan finde ud af at lette rumpetten;)
og så er han vist bare et brokhovede.Han brokkede da jeg købte svinedyr symaskine, men er glad for det tøj jeg producerertil ungerne for få penge (og til mig selv)
han brokkede da jeg indrettede køkkenhave og fik drivhus fordi han ikke gad passe det og hellere ville have en græsplæne, men nu her hvor vi har KÆMPE udbytte af frugt og grønt, så synes han køkkenhaven er genial

kort sagt så kan han ofte ikke se det fede i det når jeg går igang med projekter og synes det er træls (hønsegården æder haven og nu er græsplænen jo snart helt væk i hans øjne GISP

)
og hvad skulle vi med det legetår. og når jeg nu vil have høj terasse blah blah blah

men omvendt er han svineglad når det så endeligt er færdig og det er noget vi SELV har lavet hehe.
og lur mig omm han ikke bliver den første til at nusse høns og fodre med godbidder når vi kommer så vidt. eller at han bliver den der praler overfor gæsterne når vi spiser "vores" kylling etc etc.
og når det nu engang er mig der passer haven skal den vel være som jeg vil have den