De korte historie er at vi bor i et hus i en lille landsby, med naboer tæt til begge sider, og ALT for lidt plads (efter vores mening

)
Pga. boligmarkedet og at min mands firma gik konkurs sidste sommer, har vores boligsituation været noget usikker.
Vi har meget længe drømt om at få vores egen bondegård, med masser af plads til både familien, min mands ting og sager og så selvfølgelig hønsene!

Men pga konkursen kan vi nu kun leje en bolig....og hvor finder man så en bondegård til leje, som ligger i nærheden af arb og skole, og som passer til vores ønsker??
Men nu er det måske alligevel lykkedes.......

Vi har fundet en dejlig gård som har været til salg i over 3 år, og som vi kan se på billederne står tom. Vi tog chancen og kontaktede ejeren for at høre om han var interesseret i at leje gården ud (planen er at vi køber om nogle år, når hele konkurs-halløjet er overstået).
Og det ville han gerne!!!
Vi har lige været ude og se, og det er et rigtig fint sted. Det skal selvfølgelig laves nogle ting, men det kan vi godt overkomme.
Huslejen er som vi havde tænkt den, der er 3 længer ud over stuehuset, over 5000m2 grund og ikke mindst et hønsehus på 78 m2!!!
Jeg kan næsten ikke få armene ned!
Der er ikke lavet en skriftlig aftale endnu, og vi har ikke fortalt det til ret mange endnu, men mavefornemmelsen er rigtig.....
Blev lige nødt til at dele det med nogen....
Karoline