Hej,
Et par kommentarer
Layout ser pænt og professionelt ud.
Ville udfylde en anmeldelse af eget værksted, men var ikke nemt at finde.
Prøv at søge efter "Andersen & Martini", og den søger kun efter Andersen. Den kan ikke lide &-tegnet.
Det lykkes mig så at finde en" Andersen & Martini" til sidst- men den står bare som "ANDERSEN & MARTINI A/S". De har bare 3 forskellige værksteder - og det er det specifikke værksted jeg helst ville anmelde.
Når jeg klikker på et værksted i kolonnen til højre på forsiden, kommer jeg ind på værkstedet - men der skrives kun navn, og ikke kontaktoplysninger.
Jeg forstår at man som værksted skal have en "premium" plan for at få sine kontaktoplysninger vist - men jeg tror det bliver svært for jer at få brugere på systemet når man ikke kan se adresser på værksteder. Måske i skulle have kontaktoplysninger på alle værksteder til at starte med, og når i så får nok brugere, kan i begrænse det til betalende værksteder?
Hvis jeg netop var flyttet og skulle finde et værksted, ville jeg søge efter "Taastrup" for eksempel.
Gør jeg dette, får jeg en masse information frem, og med tiden selvfølgelig anmeldelser af disse værksteder. Men det hjælper mig ikke det store uden en adresse, eller i det mindste et postnummer

Derudover fremgår mit værksted (Andersen & Martini, Taastrup) ikke, formentligt fordi deres CVR-nummer er registreret andetsteds.
Ovenstående lyder måske negativt - sådan skal det ikke forstås - kun forslag til forbedringer

Idéen er god synes jeg, og hvis i kan få nok brugere/værksteder med på idéen, tror jeg det kan blive et meget nyttigt værktøj.