Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Feedback !!  (Læst 1664 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline mikkel andersen

• Passiv bruger
    • www.nfdb.dk
Feedback !!
« Dato: 17 August , 2013, 21:27 »

Nu har jeg brug for alle jer kloge mennesker her indes mening.  ;D

Jeg har oprettet sitet : http://www.vaerkstedskontrol.dk/forside.aspx  Derfor har jeg brug for jeres mening om siden og konceptet.

Jeres mening vil betyde rigtigt meget, og i må da også meget gerne smide en bedømmelse når i er på siden alligevel  /o
Vil se resultatet af min Avl, derfor kapflyver jeg mine brevduer den mest spændende måde at have dyr på.

At se en due lande som den første, en smuk morgen er livet.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Feedback !!
« Svar #1 Dato: 18 August , 2013, 08:14 »
Fin side, nem at navigere i, overskuelig.
En enkelt lille ting:
På "Produkter" skal "I" være med stort ;)
Og så var mit værksted ikke på listen, men jeg er nu super tilfreds med dem. Super Dækcenter i Skjern.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #2 Dato: 18 August , 2013, 09:13 »
Det er en rigtig flot side /o. Nem, overskuelig, har den information man skal bruge, og informationen er let at finde. Eneste jeg lige falder over, er lidt stavefejl ;).
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Connie

• Bruger
« Svar #3 Dato: 18 August , 2013, 09:33 »
Har du både et Autoværksted, som bliver bedømt, og står du også for denne side, der annoncerer med bedømmelser ?

Umiddelbart er siden enkel og overskuelig, men når jeg begynder at kigge på informationerne, så dukker der lidt spørgsmål op:

1. Hvad er formålet med siden ?  - det skal måske blæses lidt op.
2. Flashen foroven er forstyrrende (og heller ikke god i forbindelse med SEO og Google-søgninger) og jeg synes den står for kort tid til den tekst, der er med småt (som er den jeg som forbruger er mest interesseret i).
3. Forsider skal helst kun fylde 1 skærmbillede, så man ikke skal scrolle ned for at få al info med. Kan nogle af kasserne i den forbindelse evt. gøres mindre (teksten er rigeligt stor til at jeg kan læse den - også uden briller :D ) ?
4. Har du indtænkt SEO (søgemaskineoptimering), så din side kan findes, når jeg søger på f.eks. Google ?

Det var lige mine umiddelbare kommentarer til det visuelle ...
Nybagt hønseejer :)
0,2 børn
1,1 Maran S/K,  0,1 Maran B/K,  0,2 Wyandotter - sølv sortrandet,  0,1 New Hampshire
1,1 katte,  0,2 kaniner

Offline kristiank

• Bruger
« Svar #4 Dato: 18 August , 2013, 09:41 »
er det en mellemting mellem trust pilot og fdm du har gang i. der skal mange bedømmelser til for at det vægter, pt går for mange navne igen= venner og personlige kontakter
jeg er lyseslukker og tror ikk på ide'n, som andet end noget der gør regningen dyrere da du jo os skal leve

Offline Connie

• Bruger
« Svar #5 Dato: 18 August , 2013, 10:31 »
er det en mellemting mellem trust pilot og fdm du har gang i. der skal mange bedømmelser til for at det vægter, pt går for mange navne igen= venner og personlige kontakter
jeg er lyseslukker og tror ikk på ide'n, som andet end noget der gør regningen dyrere da du jo os skal leve

Det er vel ikke ideen men websiden, vi skal forholde os til ?
... og så længe Mikkel tror på det, så skal det da klart afprøves. Kun tiden vil vise, om det var en god ide ... men gør man ingenting, så sker der jo heller ... ingenting :)

Nybagt hønseejer :)
0,2 børn
1,1 Maran S/K,  0,1 Maran B/K,  0,2 Wyandotter - sølv sortrandet,  0,1 New Hampshire
1,1 katte,  0,2 kaniner

Offline mikkel andersen

• Passiv bruger
    • www.nfdb.dk
« Svar #6 Dato: 20 August , 2013, 17:38 »
Tusind tak for jeres feedback det er noget jeg kan bruge.

Marianne dit dæk værksted er der nu, han var bare reg ved skat, under et andet navn end super dækservice,det har jeg rettet. Så bedøm dem endeligt J

Connie det er nogen meget konstruktive ting du kommer med, dem kigger web manden straks på.

Kristiank man kan da godt kalde det en mellem ting mellem trustpilot og fdm, forskellen her er at det kun er Autobranchen her, ved trust pilot er det alle brancher, og værkstederne her kan vælges mellem godkendte eller ikke godkendte som giver en bedre tillid når værksted skal vælges plus en tilsvarende ydelse koster fra. 12000kr pr år ved trust pilot for værkstedet der er vi noget billigere.

Men kom gerne med meget mere feedback det er super dejligt i gider bruge 5 min på det.

Mvh. Mikkel
Vil se resultatet af min Avl, derfor kapflyver jeg mine brevduer den mest spændende måde at have dyr på.

Offline Gåsepigen

• Bruger
« Svar #7 Dato: 21 August , 2013, 08:55 »
Umiddelbart virker det som en god ide - inden jeg fandt "mit" værksted, var jeg på herrens mark, og det lykkedes mig desværre også at komme omkring en decideret klamphugger, som direkte ødelagde min bil.

Jeg bruger næsten altid nettet til at søge oplysninger, når jeg skal handle med en ny virksomhed. Men jeg er også kritisk over for de informationer, jeg finder.

Fandt jeg tilfældigt din side, ville jeg nok hurtigt lukke fanen. Der er rigtig mange stavefejl og grammatiske fejl, som får siden til at virke temmelig uprofessionel. Selv værkstedernes navne er ikke altid afskrevet korrekt.

Jeg vil også altid gerne vide, hvem det er, der vil give mig oplysninger, og det fremgår ikke tydeligt. Hvem er teamet af "Danmarks dygtigeste mekanikere, teknikere og ingenører" - ud over dig selv? Og hvad er dine kvalifikationer?

Jeg kan ikke se, hvad jeg skal bruge kategorien "Bedst bedømte" til. For det første kan jeg ikke gå ind og se dem - værkstederne forsvinder meget hurtigt fra listen, og jeg kan ikke klikke hele listen frem. For det andet ved jeg ikke, hvad kriterierne er.

Det samme gør sig gældende for stemplet "godkendt". Jeg kan ikke se, hvad det indebærer - eller hvem, der har godkendt.

Puh, det kom til at lyde negativt. Men jeg ville altså ikke bruge ret mange sekunder på din side. På den positive side er siden virkelig pænt designet og virker overskuelig. Med en grundig korrekturlæsning og en del mere baggrundsinformation kunne den blive rigtig god. Held og lykke med projektet.
1.0 Jensen - grå dansk mixgås fra 18. juni 2018
0.1 Magda - fin fransk Toulousegås fra juli 2020
2.0 huskat

Offline mikkel andersen

• Passiv bruger
    • www.nfdb.dk
« Svar #8 Dato: 21 August , 2013, 10:15 »

Hej Gåsepigen, tusind tak for din feedback kan godt give dig ret i det du skriver ved godt der er mange stave fejl, har fundet en til at rette stavefejl.

Og de andre ting giver jeg dig også ret i , bare fordi jeg kender konceptet er det jo ikke indlysende for andre  :)

Tak for du gad bruge tid på  det  /o

Offline Hotcut

• Passiv bruger
« Svar #9 Dato: 21 August , 2013, 11:07 »
Hej,

Et par kommentarer :)

Layout ser pænt og professionelt ud.

Ville udfylde en anmeldelse af eget værksted, men var ikke nemt at finde.
Prøv at søge efter "Andersen & Martini", og den søger kun efter Andersen. Den kan ikke lide &-tegnet.
Det lykkes mig så at finde en" Andersen & Martini" til sidst- men den står bare som "ANDERSEN & MARTINI A/S". De har bare 3 forskellige værksteder - og det er det specifikke værksted jeg helst ville anmelde.

Når jeg klikker på et værksted i kolonnen til højre på forsiden, kommer jeg ind på værkstedet - men der skrives kun navn, og ikke kontaktoplysninger.
Jeg forstår at man som værksted skal have en "premium" plan for at få sine kontaktoplysninger vist - men jeg tror det bliver svært for jer at få brugere på systemet når man ikke kan se adresser på værksteder. Måske i skulle have kontaktoplysninger på alle værksteder til at starte med, og når i så får nok brugere, kan i begrænse det til betalende værksteder?

Hvis jeg netop var flyttet og skulle finde et værksted, ville jeg søge efter "Taastrup" for eksempel.
Gør jeg dette, får jeg en masse information frem, og med tiden selvfølgelig anmeldelser af disse værksteder. Men det hjælper mig ikke det store uden en adresse, eller i det mindste et postnummer :)
Derudover fremgår mit værksted (Andersen & Martini, Taastrup) ikke, formentligt fordi deres CVR-nummer er registreret andetsteds.

Ovenstående lyder måske negativt - sådan skal det ikke forstås - kun forslag til forbedringer :) Idéen er god synes jeg, og hvis i kan få nok brugere/værksteder med på idéen, tror jeg det kan blive et meget nyttigt værktøj.
Maran: 0.4.0
Isa Brown: 0.2.0
Vildtfarvede silker: 0.0.4

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #10 Dato: 21 August , 2013, 11:13 »
Hej,

Et par kommentarer :)

Layout ser pænt og professionelt ud.

Ville udfylde en anmeldelse af eget værksted, men var ikke nemt at finde.
Prøv at søge efter "Andersen & Martini", og den søger kun efter Andersen. Den kan ikke lide &-tegnet.
Det lykkes mig så at finde en" Andersen & Martini" til sidst- men den står bare som "ANDERSEN & MARTINI A/S". De har bare 3 forskellige værksteder - og det er det specifikke værksted jeg helst ville anmelde.

Når jeg klikker på et værksted i kolonnen til højre på forsiden, kommer jeg ind på værkstedet - men der skrives kun navn, og ikke kontaktoplysninger.
Jeg forstår at man som værksted skal have en "premium" plan for at få sine kontaktoplysninger vist - men jeg tror det bliver svært for jer at få brugere på systemet når man ikke kan se adresser på værksteder. Måske i skulle have kontaktoplysninger på alle værksteder til at starte med, og når i så får nok brugere, kan i begrænse det til betalende værksteder?

Hvis jeg netop var flyttet og skulle finde et værksted, ville jeg søge efter "Taastrup" for eksempel.
Gør jeg dette, får jeg en masse information frem, og med tiden selvfølgelig anmeldelser af disse værksteder. Men det hjælper mig ikke det store uden en adresse, eller i det mindste et postnummer :)
Derudover fremgår mit værksted (Andersen & Martini, Taastrup) ikke, formentligt fordi deres CVR-nummer er registreret andetsteds.

Ovenstående lyder måske negativt - sådan skal det ikke forstås - kun forslag til forbedringer :) Idéen er god synes jeg, og hvis i kan få nok brugere/værksteder med på idéen, tror jeg det kan blive et meget nyttigt værktøj.
hvis du søger på den vej, værkstedet ligger på, kan du måske anmelde det specifikke værksted... ?
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline mikkel andersen

• Passiv bruger
    • www.nfdb.dk
« Svar #11 Dato: 21 August , 2013, 11:35 »

Hej Hotcut.

Ja vi har en stor udfordring i det at søge værksted, ved ikke rigtigt lige nu hvordan den skal løses da vi har 12000 værksteder inde på siden er det ikke muligt at rette alle manuelt. Det er ved cvr. de står forkert.

Vi overvejede at man som bruger selv skulle kunne oprette et værksted hvis det ikke findes på listen, men det vil nok også blive noget roderi.

Og ALLE værksteder er på siden det bare et spørgsmål at finde ud af hvad de er reg. som.

Mvh. Mikkel