tusind tak for jeres viden samt erfaringsdeling. Vi er indtil nu meget skuffede over den behandling vi har fået ved Hårlev dyreklinik. Dette vil vi også påpege overfor dyrlæge Bjarne Rasmussen, når vi taler med ham igen. Vi har ikke før haft brugt dyrlæge til vores fjerkræ 7-9-13 har behovet ikke været der. men er vant til god behandling af både vores smådyrsdyrlæge samt heste dyrlæger, hvor vi altid kan stille spørgsmål og få en udførlig forklaring på evt. spørgsmål eller hvordan vi behandler bedst mv. det har for os altid været den store forskel på at gå til dyrlæge kontra at gå til egen praktiserende læge. så klart en bedre behandling hvor der er tid til patienter og ejere i dyrlæge verdenen, kontra mange "menneske læger". da vi så denne gang havde brug for en fjerkræ kyndig dyrlæge valgte vi at køre 1,5 time hver vej (3 timers kørsel) til Bjarne Rasmussen i Hårlev, efter vi havde set herinde at han skulle være god, samt at han står på den liste over fjerkrækyndige. Men indtil videre er det nok noget vi har fortrudt, det har været dyrt i benzin, samt behandling ...men det er hvad det er , men der var nærmest ingen tid og selv om vi kom 2 gange af 3 timers kørsel i alt x 2 dage, så kom han ikke engang ud og talte med os, måtte spørge vet.sygeplejersken flere gange om ting som hun så gik 5 skridt hen til ham for at spørge om, og noget fik jeg ikke svar på, og til sidst opgav jeg at spørge mere. Så Marita din historie minder meget om vores. Vi er derfor meget glade for at andre har givet andre muligheder for valg af dyrlæger hvor man har tid til patienter samt ejerne. Vi har indtil nu mistet 8 dyr så klart er man virkelig bekymret og har flere spørgsmål end hvis man "bare" skulle hente en ormekur. regner ikke med at vi vil ligge vores penge og endnu vigtigere vores dyrs liv i deres hænder mere. så TUSIND tak for at i har delt jeres erfaringer med bl.a. andre dyrlæger så vi har en anden option hvis der 7-9-13 skulle komme en anden gang. bedste hilsner Stine