Hva'd gik der galt 

??
På den ene måde eller den anden har du fået slettet den indledende kode, som begynder med "[quote author". Og desuden burde du have skrevet et svar nedenuder citeringen, hvilket du øjensynligt ikke har gjort.
Uh pas på Magnus, du risikerer at få startet et helt "hønsekor", kan allerede mærke mit blod koge over.
Men jeg vælger at forholde mig passiv i denne omgang.
Mens vi havde dette her politiprojekt i 1. HF, fik jeg begået den fejl at betvivle, hvorvidt det nu var nødvendigt at forskelsbehandle mænd og kvinder, der gerne ville være politibetjente. De skulle jo antageligt ud for det samme. Jeg vil ikke sige, at jeg påstod det var forkert, mere at jeg gravede efter håndgribelige argumenter.
Men det er øjensynligt lidt af et tabu på nogen måde at påstå, at kvinder skulle egne sig dårligere til et arbejde, det være sig politibetjent eller (åbenbart også) tømrer og snedker.
Slå koldt vand i blodet gutter. Hvad var verden, hvis ikke der var forskel på folk?
Forskellen mellem mænd og kvinder er endda så blottet og udtalt, at den er svær at overse. Medbringer denne forskel måske ikke nogle konsekvenser for begge parter? Er det måske ikke nemt at forestille sig, at kvinder er væsentligt bedre til eksempelvis at passe børn, når man betænker, at det har de gjort siden tidernes morgen? Tilsvarende kunne man foreslå, at mænd vel nok var bedre til at nedlægge en bjørn med spyd, men det har nu nok knap så megen relevans i vores postmoderne samfund.