Nu har jeg så fået tudet øjnene ud af hovedet, og har med skræk set mig i spejlet, så nu er det altså slut

Tusind tak for alle jeres søde hilsner, det er balsam på den ømme sjæl.
Jeg ved jo at mine piger har haft et dejligt liv, selvom det fik en lidt brat og uventet ende, så nu må det være på tide at se længere ud, og komme igang med det praktiske,,, der skal gøres rent på deres område, og de er kommet på plads i min have på deres ynglings hvileplads ud mod marken.
Om der kommer nye Gæs, er vist et spørgsmål om at overtale manden, og så måske være lidt fornuftig oveni, så det må komme med tiden.
Man kan vel snige et par stykker ind, under påskud af at vi jo også skal spise til jul

@Patricia
I Utterslev mose, går der fodringede gæs der har rundet de 22, og det synes jeg er en præstation i sig selv at overleve et offentligt sted så længe. Jeg kender en, der havde sin landgase gående som vagthund i sin indkørsel, til ræven tog den 21 år gammel, indtil da, var det ræven der fik øretæver. Så jeg havde nok håbet på nogle flere år for mine to.
@ Benny, jeg føler med dig, 12 år er også længe at have en hund, så der bliver stille omkring en når de er væk.
Vi savner at høre deres skræppen når noget er usædvanligt, når der kommer nogen i vores indkørsel.
I går var der en der bankede på døren, som jo ikke var blevet meldt som vanligt.. og faktisk er hønsene blevet stille, de gør ikke meget opmærksom på sig selv, men det er måske et tilfælde.... jo jo her er blevet stille.
Endnu en gang tak for støtten