Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Rugemaskine / Ebay  (Læst 2056 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Loan

• Passiv bruger
Rugemaskine / Ebay
« Dato: 09 Maj , 2013, 14:20 »
Hej alle :)

Jeg sidder og kigger på rugemaskiner, og har besluttet jeg vil have en fuldautomatisk rugemaskine, og jeg er blevet meget glad for tanken om denne:
http://dyreriget.dk/hoens-5/tilbehoer-101/rugemaskiner-105/rugemaskine-48-aeg-digital-og-fuldautomatisk-forventes-paa-lager-ca-20-5-2116.html

Den kan jo tage op til 48 hønseæg, hvilket det er væsentligt mere end hvad jeg nok kommer til at prøve, men synes 1500,- virker som en meget fornuftig pris.
Og så kan jeg bare godt li at vide den selv vender, da min hukommelse er en ren elendighed, sidst vi rugede ud i en halv automatisk blev der glemt at vende en del gange men de overlevede det heldigvis.

Jeg har dog været inde og kigge på ebay.co.uk, og har da fundet nogen som er billigere, men er simpelthen så bange for jeg overser noget, så jeg kommer til at betale det tidobbelte i pris, er der andre som har handlet der igennem og ved hvad man skal kigge efter??
Loan Sørensen

1.1 Huskatte, snart ingen.

Nu uden høns da vi flytter i lejlighed uden have :'(

Offline martin s j

• Passiv bruger
Sv: Rugemaskine / Ebay
« Svar #1 Dato: 09 Maj , 2013, 15:31 »
du kan også købe den på holstebro-gården ude til venstre  :)

1,1 moskusænder
1,1,3 blandningshøns
0,1 mørk sussex
0,2 lys sussex i stor
0,1,14 rhode islander
0,1 isa brown
1,3 millefluer/Sabelpoot
0,1 dværg hollænder

Offline Loan

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 09 Maj , 2013, 15:40 »
Jo men der er den dyrere end den jeg allerede har fundet herhjemme.

Den jeg har kig på, på ebay står til 1.167,93,- med en æggelyser. Det jo alligevel en del penge at spare i forhold til herhjemme.
Loan Sørensen

Offline hanefar76

• Passiv bruger
  • livet er ikke det værste man har når man har høns
« Svar #3 Dato: 09 Maj , 2013, 16:12 »
Jo men der er den dyrere end den jeg allerede har fundet herhjemme.

Den jeg har kig på, på ebay står til 1.167,93,- med en æggelyser. Det jo alligevel en del penge at spare i forhold til herhjemme.
kan du ikkeblige linke til den du har set på ebay
Angående med at handle på ebay så har jeg gjort det en god del gange nu og jeg er aldrig blevet snydt og jeg har kun betalt den pris der har stået
Det du skal tænke på er om den er fra et eu land eller ikke eu land da du kan komme til at betale 25 procent i afgift samt et gebyr til post Danmark på 160 kroner
Mvh
Thomas.
ejer af
1,3 maran i sort kobber
1,5 Arucana i perlegrå
2,2 moderne engelsk kamphøns
1,3 børn
samt en rigtig dejlig kone af norsk race
medlem af
www.vendsysselfjerkraeklub.dk

Offline Loan

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 09 Maj , 2013, 16:15 »
kan du ikkeblige linke til den du har set på ebay
Angående med at handle på ebay så har jeg gjort det en god del gange nu og jeg er aldrig blevet snydt og jeg har kun betalt den pris der har stået
Det du skal tænke på er om den er fra et eu land eller ikke eu land da du kan komme til at betale 25 procent i afgift samt et gebyr til post Danmark på 160 kroner
Mvh
Thomas.

Jo selvfølgelig.

http://www.ebay.co.uk/itm/Fully-Automatic-48-Chicken-Egg-Incubator-Poultry-Hatcher-Free-Polystyrene-UK-/261191252044?pt=UK_Pet_Supplies_Poultry&hash=item3cd036384c

Bliver så forvirret når der står: May not post to Denmark - Read item description or contact seller for details.
Og nederst i teksten står der: Postage Express Service is offered worldwide: purchase the item and we will send you an invoice for the total.

25.99 TO Belgium, France, Germany, Ireland, Luxembourg, Netherlands: Andorra Austria Bulgaria Czech Republic Denmark
Loan Sørensen

Offline hanefar76

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 09 Maj , 2013, 18:43 »
Jo selvfølgelig.

http://www.ebay.co.uk/itm/Fully-Automatic-48-Chicken-Egg-Incubator-Poultry-Hatcher-Free-Polystyrene-UK-/261191252044?pt=UK_Pet_Supplies_Poultry&hash=item3cd036384c

Bliver så forvirret når der står: May not post to Denmark - Read item description or contact seller for details.
Og nederst i teksten står der: Postage Express Service is offered worldwide: purchase the item and we will send you an invoice for the total.

25.99 TO Belgium, France, Germany, Ireland, Luxembourg, Netherlands: Andorra Austria Bulgaria Czech Republic Denmark
som det er så sender de ikke til Danmark det du kan gøre er at skrive til sælger og høre ham efter om han vil sende til Danmark og hvad prisen ville være hvis det var muligt
ejer af
1,3 maran i sort kobber
1,5 Arucana i perlegrå
1,3 børn
medlem af

Offline Loan

• Passiv bruger
« Svar #6 Dato: 09 Maj , 2013, 20:59 »
som det er så sender de ikke til Danmark det du kan gøre er at skrive til sælger og høre ham efter om han vil sende til Danmark og hvad prisen ville være hvis det var muligt

Må se om jeg kan finde ud af at formulere mig rigtigt. Det godt nok længe siden jeg har brugt mit engelsk. Godt der findes Google translate Haha
Loan Sørensen

Offline hanefar76

• Passiv bruger
« Svar #7 Dato: 09 Maj , 2013, 21:02 »
Må se om jeg kan finde ud af at formulere mig rigtigt. Det godt nok længe siden jeg har brugt mit engelsk. Godt der findes Google translate Haha
ja og ellers er der flere der inde der også sender til Danmark men held og lykke med din søgen :-)
ejer af
1,3 maran i sort kobber
1,5 Arucana i perlegrå
1,3 børn
medlem af

Offline alma

• Bruger
« Svar #8 Dato: 09 Maj , 2013, 21:04 »
Jeg har handlet mange gange på ebay uden problemer, det man nok skal være opmærksom på er hvordan der betales da nogle kun kan bankoverføres = gebyr
Min bror har købt den på ebay.de uden problemer
Malene

Offline mcquolle

• Passiv bruger
« Svar #9 Dato: 09 Maj , 2013, 22:15 »
Vås! - Selvfølgeligt sender han til Danmark. Prisen forsendelse er 25,99£. Samlet pris må så være 134,99£ ~ 1268,- dkk.

Citat: "Postage Express Service is offered worldwide: purchase the item and we will send you an invoice for the total."

Citat på dansk: "Ekspresforsendelsesservice er tilbudt til hele verdenen; Køb varen og vi sender en faktura på det totale beløb"
MvH
Morten

0,1 Hustru
1,1 Hellig Birma Katte - Bella & Teddy
1,0 Sort Flatcoated Retriever - Zacho
Pt. uden fjerkræ :-/

Offline Loan

• Passiv bruger
« Svar #10 Dato: 10 Maj , 2013, 09:58 »
ja og ellers er der flere der inde der også sender til Danmark men held og lykke med din søgen :-)

Synes bare ikke jeg kan se det ved nogen af dem jeg har kig på, der står der ved dem alle: May not post to Denmark - Read item description or contact seller for details. Må jo bare prøve

Jeg har handlet mange gange på ebay uden problemer, det man nok skal være opmærksom på er hvordan der betales da nogle kun kan bankoverføres = gebyr
Min bror har købt den på ebay.de uden problemer

Okay, dejligt at høre der er nogen som har gjort det :)

Vås! - Selvfølgeligt sender han til Danmark. Prisen forsendelse er 25,99£. Samlet pris må så være 134,99£ ~ 1268,- dkk.

Citat: "Postage Express Service is offered worldwide: purchase the item and we will send you an invoice for the total."

Citat på dansk: "Ekspresforsendelsesservice er tilbudt til hele verdenen; Køb varen og vi sender en faktura på det totale beløb"

Ved ikke lige hvad det er, som er Vås, men nu har jeg prøvet at købe den jeg har kig på, men der bliver ikke regnet fragt med, og der står man skal kontakte sælgeren for at han skal gøre en undtagelse, så det vidst ikke ligetil alligevel desværre.
Loan Sørensen

Offline Olversdottir

• Passiv bruger
    • stutterihektor.com
« Svar #11 Dato: 10 Maj , 2013, 11:07 »
Følger så flamingokassen med ?
Så vidt jeg ved er det kun hos Holstebrogården som den følger med og dansk manual ...
MVH
Svandis
Islandske heste 2.7.4

Offline Loan

• Passiv bruger
« Svar #12 Dato: 10 Maj , 2013, 12:06 »
Følger så flamingokassen med ?
Så vidt jeg ved er det kun hos Holstebrogården som den følger med og dansk manual ...

Dansk manual har jeg fundet et sted som den kan downloades fra, så det mig underordnet :)
Flamingokassen er jeg næsten 100 på følger med, da det er vist på et af billederne, så andet ville da være underligt.
Loan Sørensen

Offline hanefar76

• Passiv bruger
« Svar #13 Dato: 10 Maj , 2013, 12:42 »
jeg kigger lige efter nogen som sender  :)
ejer af
1,3 maran i sort kobber
1,5 Arucana i perlegrå
1,3 børn
medlem af

Offline Olversdottir

• Passiv bruger
    • stutterihektor.com
« Svar #14 Dato: 10 Maj , 2013, 12:55 »
Har bare hørt at den ikke følger med hos dyreriget ? Men ved ikke mere om det....
MVH
Svandis
Islandske heste 2.7.4