ja og ellers er der flere der inde der også sender til Danmark men held og lykke med din søgen :-)
Synes bare ikke jeg kan se det ved nogen af dem jeg har kig på, der står der ved dem alle: May not post to Denmark - Read item description or contact seller for details. Må jo bare prøve
Jeg har handlet mange gange på ebay uden problemer, det man nok skal være opmærksom på er hvordan der betales da nogle kun kan bankoverføres = gebyr
Min bror har købt den på ebay.de uden problemer
Okay, dejligt at høre der er nogen som har gjort det

Vås! - Selvfølgeligt sender han til Danmark. Prisen forsendelse er 25,99£. Samlet pris må så være 134,99£ ~ 1268,- dkk.
Citat: "Postage Express Service is offered worldwide: purchase the item and we will send you an invoice for the total."
Citat på dansk: "Ekspresforsendelsesservice er tilbudt til hele verdenen; Køb varen og vi sender en faktura på det totale beløb"
Ved ikke lige hvad det er, som er Vås, men nu har jeg prøvet at købe den jeg har kig på, men der bliver ikke regnet fragt med, og der står man skal kontakte sælgeren for at han skal gøre en undtagelse, så det vidst ikke ligetil alligevel desværre.