Uff jeg bliver ikke populær herhjemme - min mand synes det der med høns er noget værre unødvendigt noget, og han er faktisk mere tryg ved at spise æg han har købt, end dem jeg henter i hønsehuset....

Jeg fik ham dog overtalt, da jeg viste ham det fine hus med gård, hvor der var plads til de berømte 3 - 5 høns - det fylder jo ikke meget, og sviner ikke i et stort område.....
Nå, men det kommer nok til at kræve at hele herligheden flyttes til et andet sted, så det er nemt at hegne et område ind lige rundt om gården. Her skal de først ned af en terrasse inden de kommer til græsset.
Mht. opdragelse af hund - jo det er der nogen som siger, men det er som om han ikke fatter en meter, og i høj grad ikke kan se hvad problemet er, selvom han den ene gang efter den anden bliver slæbt ind under bruseren umiddelbart efter han har rullet sig - tænke der så var en mulighed for, at han kunne se sammenhængen mellem rulle sig i hønselort og brusebad med sæbe - det lader det så dog ikke til

Mon jeg kan holde dem inde med et 80 cm højt hegn? Det er tunge Wyandotter, så jeg håber da det er begrænset, hvor højt og hvor meget de vil flyve