Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Endelig æg og så er hønen ved at dø!  (Læst 7142 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Helle K.

• Administrator
Sv: Endelig æg og så er hønen ved at dø!
« Svar #15 Dato: 27 November , 2012, 10:09 »
hmm..så hårdt skulle det ikke tage på hende at lægge et æg :-\ Vi håber det bedste /o
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline kristiank

• Bruger
« Svar #16 Dato: 27 November , 2012, 10:24 »
øhh kaniner i hønshuset, hvor meget graver de i hønsegården

Offline majabl

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 27 November , 2012, 10:26 »
Ja jeg har en kanin til at gå med hønsene, den er selv flyttet der ind. Tror det blev for kedeligt i legehuset alene:) Hun er en fransk vædder og hun graver ikke spor:) de går frit i hele haven så de har masser af plads, hun sandbader også med hønsene, tror faktisk at hun tror hun er en høne, hun gik også med høns der hvor vi købte hende:)

Offline kristiank

• Bruger
« Svar #18 Dato: 27 November , 2012, 10:30 »
ja de søger jo selskab hvor det er /o, er det normalt at væddere ikk graver, trode det var derres natur :laugh: :laugh: storre  huller overalt  :P

Offline majabl

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 27 November , 2012, 10:31 »
JEg har haft et par væddere i mit liv og de har faktisk aldrig gravet, og derfor jeg ville have en igen da jeg kunne tilbyde den masser af kvm hvis den ikke gravede og den har indtil videre overholdt reglerne:)

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #20 Dato: 27 November , 2012, 23:12 »
årrhh altså Erik ::) den er jo ikke så svær her - heller ikke for dig ;) Du har for ikke så længe siden været med til at finde ud af, at det er New Hampshire, Maja har...7 mdr. gamle - og debut ægget har så været noget større, end Maja havde forventet af en ung New Hampshire. Det er da ganske enkelt...og let forståeligt, ik`` ;D

Det var ikke new hampshiren men de tværstribede plymont rock de er jo ikke så store i forhold til de røde:)

Jeg skal undlade at kommentere, men blot understrege endnu en gang, hvor vanskellig kommunikation kan være.  ;) ;)
Mvh
Erik Andersen