Ja hvad der sket aner jeg ikke. Men vi tager til juletamtam i går kl 12 alt i den lukkede hønsegård er ok, de er alle blevet forkælet med nyt halm, mad og pleje. Kommer hjem kl 21 der er mørkt, jeg tager alt foder væk, da vi desværre døjer med rotter. lemmen lukket ud til, det plejer jeg ikke, men så om formiddagen at rotterne havde været aktive med at grave hule ude i deres hønsebur og tænkte at de måske var begyndt at gå den vej. Til morgen finder jeg så i de tidlige timer en unghane udenfor halv spist, den ene side var godt ædt, den var blevet flyttet rundt i gården.. flere af dens knogler var knækket over

Den bliver taget ud af buret og her sker der noget underligt. Ingen høns vil ud i deres gårde, faktisk går der det meste af en time før naboburene kikker ud og jeg må ind i et for at få dem ud , sådan plejer de ALDRIG at opføre sig,ikke engang vejret plejer at holde dem inde....pladsen er for trang. Buret med unghanen har ikke været ude i dag

Så jeg gad godt vide hvad der er sket i går.
Rottehullet er blevet gasset idag, så håber de alle er døde, tænker at det er dem som har "ordnet" hanen ? En rovfugl måske ?