Tanja...Du øver dig bare på 1000 mere
selvfølgelig kan du.Jeg er sikker på din kage blev spist.
Ikke ? Det er nu engang ikke udseendet (staves ?) der gør det, men smagen.Og der har jeg nok en del at lære.Men med tiden blir jeg vel også mere modig til at kræse for lækkert fyld istedet for det sædvanlige.Der skal i hvertfald øves i bærmousse på et tidspunkt.Så hvis nogen har en børnesikker opskrift på det så læg den endelig her ind.Husk også at lægge jeres kagekreationer herind.Det er også Jeres tråd.Kun godt vi kan inspirere hinanden lidt.
Tak for de pæne ord

. Kagen så nu meget pæn ud, men kagen blev spist to timer efter den var lagt sammen, så bundene var lidt *host host* tørre i det. Jeg fik også vendt den øverste bund den gale vej (så grøn er jeg udi kagebagning), så jeg kunne ikke hælde glasur på, som jeg ellers havde lavet og farvet grøn. Det blev derfor til et lag kagecreme på toppen, og drysset med ristede valnødder. Indeni var der hindbærmarmelade, tynde skiver ananas, kokos, kagecreme og skildpaddemousse. Jeg må prøve igen, men næste gang skal jeg stå i ro og mag og eksperimentere, og hvor der ikke er stress eller en tidsramme for, hvornår kagen skal bruges.