Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Møllerens foder - tilbud  (Læst 18369 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
Møllerens foder - tilbud
« Dato: 06 Oktober , 2012, 21:10 »
Jeg var lige forbi min foderpusher i formiddags.

Han havde tilbud på 'fuld af pep' og andre produkter. Men for 'fuld af pep' hvor jeg sidst har givet 100 kr for 15 kg, kunne jeg i dag købe 5x 15 kg for 400 kr = én hund sparet.

Nu kan jeg ikke rigtigt blive klog på om det er 'Møllerens' der kører kampagne eller det blot er min pusher. Der er ihvertfald mange tilbud på produkter fra 'Møllerens', men også fra andre.

Måske værd at checke ud hos andre pushere af 'Møllerens'.

Det ser ud som om tilbuddene gælder for hele oktober.

Min pusher er Stengården, Sorøvej  420, lige nord for Næstved
Mvh
Erik Andersen

karina dj

• Gæst
Sv: Møllerens foder - tilbud
« Svar #1 Dato: 06 Oktober , 2012, 21:32 »
Puha...og jeg der plejer at gi' 100,- for 25 kilo  :o

Jeg ved godt Møllerens er det bedste, meeeen...

Dejligt du deler Erik, jeg synes det er så hyggeligt at handle på Stengården  /o

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #2 Dato: 06 Oktober , 2012, 21:50 »
Jeg ved godt Møllerens er det bedste, meeeen...

Puha Karina. Jeg forsøger ikke at promovere Møllerens, og jeg skal lade være usagt om det er bedre end andre produkter, for det ved jeg ikke. Men mange bruger Møllerens da det efterhånden er meget udbredt hos foderstofforhandlere.

Så mit indlæg var udelukkende ment som 'oplysende' om et eksisterende tilbud.
Mvh
Erik Andersen

karina dj

• Gæst
« Svar #3 Dato: 06 Oktober , 2012, 21:54 »
Det er jeg ikke det mindste i tvivl om Erik, jeg har ikke en finger at sætte på dit indlæg. Blev da helt forskrækket du kunne forstå det sådan, jeg synes jo det er dejligt du deler et godt fif som jeg skrev  ;)

Møllerens er vist et af de bedste produkter man kan få, med mindst "fyldstof" som hvede fx. Jeg får fra NAG, men ved godt der er lidt lavere proteinindhold i end i Møllerens  ;)

Offline Soffy65

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 07 Oktober , 2012, 06:34 »
Der hvor jeg køber møllerens har de altid det tilbud uanset om det er hønsemad, korn, gedemad eller kaninmad. Hvis jeg køber 5 sække på en gang får jeg en stor besparelse. :)
Mvh Lene

1,2 dværg wyandotter, 1,3 New Hampshire, 0,2 Jersey kæmper, 0,6 eks-burhøns,
2,3,13 islandske landnamshøns, + 25 blandede kyllinger, 2 løbeænder , 3 Japanske Vagtler
Andet: 2 hunde, 5 katte, 2 dværggeder, 1,1 Belgisk Kæmpe

Offline heddah

• Bruger
    • gårdbutik med brugskunst og Annie Sloan Chalk Paint
« Svar #5 Dato: 07 Oktober , 2012, 07:47 »
Jeg har lige købt det samme i Vejle foderstof
0,1 kat (Misse)
1,1 araucana, 0,2 dværgsilker,4 grønlægger

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #6 Dato: 07 Oktober , 2012, 08:26 »
Når man sammenligner priser, så må man også sammeligne indhold. Det billigere har altid en højere andel af hvede i og mindre protein.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

karina dj

• Gæst
« Svar #7 Dato: 07 Oktober , 2012, 08:37 »
Når man sammenligner priser, så må man også sammeligne indhold. Det billigere har altid en højere andel af hvede i og mindre protein.

Nemli Lene, men man må osse overveje, om den merpris, der for mit vekommende gi'r 10 kilo foder "gratis", kan opveje det manglende protein fx...

Offline Lene Lestat

• Bruger
    • www.lestat.dk
« Svar #8 Dato: 07 Oktober , 2012, 08:46 »
Og måske æder dyrene mere af det billige.

Og måske kan det dyre (tilskudfoder) også blandes med en større korn anddel og så kan kg. prisen blive billigere.
« Senest Redigeret: 07 Oktober , 2012, 08:53 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline hanemikkel

• Passiv bruger
« Svar #9 Dato: 07 Oktober , 2012, 13:41 »
Protein kan du give dine høns på mange måder Karina. De penge du sparer på pillerne behøver jo ikke gå til korn. Du kan fx give dem skyr med havregryn, hytteost med linser eller torskerogn. Hvad du nu har en rest af, eller hvad der er på tilbud.
På den måde ender du naturligvis uden besparelse, men til gengæld har dine høns nok fået bedre foder end med selv de bedste piller.

Hvis man er meget økonomisk - men har god tid. Så kan man dyrke både orm og larver til næsten ingen penge.
Har eller har haft:
Høns: Faverolles (laksefarvede), Australorp (sort, blå), Araucana (vildtfarvet, sort), Maran (sort-kobber), New Hampshire (rødbrun), Sussex (lys), Italienere (hvide).
Ænder: Orpington (gul), moskus (hvid), campbell (khaki).
Gæs: Danske gæs (grå), Steinbacker (grå).

Offline bjarne m

• Passiv bruger
« Svar #10 Dato: 07 Oktober , 2012, 16:53 »
Jeg køber foder hos Chr petersen i ringsted:
3x25 kg=417,00- 10%=375,30kr.
det fungerer sådan ,at man køber foder,hvorefter man får mærker
til at sætte ind i en "bog",når den er fyldt(efter køb for 2500,00),
kan man handle foder for 250,00,uden at betale.
bjarne m

Offline Leif Tranum

• Bruger
  • Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen.
« Svar #11 Dato: 07 Oktober , 2012, 17:08 »
Også en måde at holde kunden fast til butikken.Det er så en helt fin måde hvis man iøvrigt er tilfreds med at handle det pågældende sted............ /o /o
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Offline MartinGreen

• Passiv bruger
« Svar #12 Dato: 07 Oktober , 2012, 17:09 »
Mener du ikke Danish Agro, Bjarne? Den er da ellers lige skiftet deroppe.
Medlem af: Danmarks Fjerkræavlerforning for Raceavl, Næstved Fjerkræklub, Sussexklubben & Landsklubben for Orpington.
Tidligere sekretær i Næstved Fjerkræklub, er nu kasserer.
Har haft: Dværg Sussex - Hvid/Sort Columbia, Store Orpington - Gul & Dværg Orpington - Sort.

Offline Lene Lestat

• Bruger
    • www.lestat.dk
« Svar #13 Dato: 07 Oktober , 2012, 17:21 »
Og "min" lokale klub har en aftale med en lokal butik, så vores medlemmer får rabat på foder til fjerkræ.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:

Offline karoline

• Passiv bruger
« Svar #14 Dato: 08 Oktober , 2012, 04:37 »
Og "min" lokale klub har en aftale med en lokal butik, så vores medlemmer får rabat på foder til fjerkræ.

Hov, jamen det er jo også "min" klub! :)
Hvor er det man kan få rabat?? Og på hvilket foder?

Ellers kan det være jeg skal prøve at finde frem til Eriks foder"pusher", når jeg alligevel skal derop i nærheden og se til vores lille nye kattekilling (som ikke er gammel nok til at flytte hjem til os endnu)

Karoline
« Senest Redigeret: 08 Oktober , 2012, 04:41 Fra karoline »
Stor Wyandot, stor Orpington, Australorp, stor maran, blandingshøner, brahma, Jersey kæmper i en blandet flok til hygge og æg (1,27).
3,7 MEDK (sort sølvbrystet) til udstilling.
2,8 Sort dværg kochin (1,3 glat og 1,5 krøllet) Min store datters, til udstilling
0,0,6 hvid, silkefjeret chabo
0,3 dejlige døtre (8, 12 og 15 år)
Medlem af: Sydhavsøernes fjerkræklub, maranklub, Kochinklubben, kamphønseklubben, DFfR