Jeg er så glad for jeg ikke har naboer.......Eller, altså det har jeg, men det er en gammel sød mand som bor 300meter væk.
Vi boede i vores gamle hus ,3 år ved siden af en socialt dårligt fungerende famlie med vold, politi, narko fest og hvad der ellers høre til.
Så blev vi alvorligt kureret for naboer og flyttede ud laaaangt væk fra naboer.
Omvendt nyder jeg virklig, det ikke er nødvendigt at tage hensyn til om musikken spiller højt og døre og vinduer er åbne. Børnene der hviner ad fryd og lege i haven, eller hvad tid på døgnet jeg har lyst til at klippe græs og og og....
Ja, det er ihvert fald ikke vores hane der forstyrre omgivelserne. Han galer kl.6.15 tre gange og ikke mere. Det er så hult og dybt vi dårligt kan høre det, hvis han står på den anden side af døren til hønsehuset. Vi har vinduet åbent i stuen, for at høre ham, men så skal vi være stille imens for ellers kan vi kun se han strækker hals

Må nok tilstå uanset hvor meget jeg synes hanegal er hyggeligt og høre til på landet, ville jeg nok blive en smule krøllet i ansigtet med 4 timers hanegal der går gennem marv og ben. Men så går det vel begge veje? Naboen er jo så alligevel oppe kl.4 lørdag og søndag, og så kan han jo ligeså godt slå græsset og fræse køkkenhaven, inden det bliver varmt op ad dagen .....Og så er der dømt nabohygge