Aii Benny, ja kan godt forstå, hvad du mener. Ville selv have det sådan. Og synes bestemt også, at jeg har svigtet mine. Ja det er også så hæstligt, at ræve eller mår, de går i blodsrus og slår alt ihjel, og det ikke er altid, at de tager dem alle med også hvis de bliver forstyrret, så ja så føler man at det er helt forgæves, at de er døde, da det ikke engang er blevet til et måltid for "morderen". Det er også utroligt, at den så har kunne komme ind, men håber nu, at det er sidste gang når du nu har sikret ekstra. Men vi må nok prøve, at tænke på, at vi forsøger, at gøre det bedste for vores dyr og sikrer dem efter bedste evne. Du har jo i hvert fald gjort en masse for dine. Jeg har fejlet noget mere og det er bare rigtig dyre lærepenge, som mine høns har måtte betale for

. Da vi fik besøg af rovfugl, tog den "kun" en af gangen, og åd også af dem, men den måtte jo så gentage sin succes flere gange, så der røg nogle af mine bedste også min nyindkøbte smukke sorte silkehane. Men den slår dog ikke hele bestanden ihjel. Krydser fingre for, at du nu har gjort det umuligt for ræven, så man kan blive tryg igen. Bedste hilsner Stine