Ja, nu har hønen (og kyllingerne) fundet deres ønskeliv! Men du har jo andre ønsker. Jeg er sikker på, at kyllingerne kan klare sig fra nu af. Mine skrukker stopper på forskellige tidspunkter med at "passe" ungene. Ja, helt nede fra 4 ugers alderen. Hønen begyder at lægge æg igen og du må regne med, at nu gør din høne sig klar til at lave næste hold kyllinger- ja, mens vejret er godt. Du kommer aldrig til at få henne buret inde; hun vil ved næste mulighed prøve det fri liv igen. Men du kan forsøge at fange hende og ikke mindst kyllingerne. Hvis det ikke lykkes dig, vil du have en flokk "vilde" høns i nærområdet næste år. Som flokdyr, vil din høne være bedst at fange MED en flokk, måske er det nok at du sender en hane ud til hende og prøver at få den til at "berolige" hønen og kyllerne. Godbidder, og daglig "snak" med dem vil hjælpe,- men det skal og kan tage tid. Hvis ingen af disse "råd" virker, skal jeg komme med en motorsav og rydde al bevoksning i nærheden af dig, så de ikke kan skjule sig, he he!!