Øv, hvor er det træls for jer med de M..katte.
Vi har endnu ikke oplevet kyllinger, men er da noget nervøse for vores dyr. Da vi mange gange har haft besøge af forskellige store hunde. Særlig nervøs er jeg for vores børn. Den bette sover indenfor af frygt for den de store kamphunde skal nå, barnevognen før end mig, og de 2 store får ikke lov at lege i haven alene 
Vi har indhegnet gårdspladsen, men så let som ingenting sprang de da bare over. Politiet kan intet stille noget op før de har bidt. MÆGTIGT vi takker !!
Vores katte er neutraliseret, det af alene for at passe på dem så de ikke tiltrækker andre hankatte. Skulle en enkelt m..kat forvilde sig ind på matriklen får den som regl røvfuld af Sir William
Janni du skriver alarmen gik i andegården. Er det en mekaninsk alarm eller ænderne?
Venlig hilsen Janni
Der er jo ikke nogen grund til at hundende, skulle gå direkte efter din barnevogn, så ro på, med mindre du har andre erfaringer.
Hvis mine børn var i fare på min egen grund, ville jeg uden tøven sætte en annonce i lokal avissen, og meddele at hunde der uinviteret kom på min ejendom, ville blive skudt, og derefter lade min jægermand eller en anden jæger sidde og drikke kaffe på en klapstol.
Det er her den glimrende lov, om at hunde kan skydes på egen ejendom kan komme til sin ret, og selvfølgelig skal man ikke vente på at børnene bliver bidt, send annoncen til politiet også, så de ikke har nogen grund til at betvivle din hensigt, og måske de så vil tage sig af det, hvis du ved hvilke hunde det drejer sig om.
Og så er det jo endegyldigt afgjort, at de store hunde ikke bider mere eller oftere end andre racer.