Jaaa jeg har fået pip 
Der er indtil videre klækket 4 kyller og alle 3 madammer ligger pænt og ruger endnu. Jeg har stadig ikke fået opladet kameraet (undskyld) men de er alle sorte med forskellige mængder gult.
Hønsedamerne er blevet medgørlige igen og jeg får lov at flytte dem fra reden og håndtere de små
De puster sig lidt op og "knurrer" men gør ikke tegn til at ville hakke mig. Så jeg er vældig glad og stolt af mine høns for tiden....mere end normalt i hvert fald 
www.facebook.com/photo.php?fbid=3643610922312set=a.2369209063062.2116251.1035511231&type=3&theater
Har forsøgt at linke til et enkelt billede men ved ikke om det virker
Jo, linket virker. Tillykke med alle kyllerne

Der findes ikke noget bedre.
Jeg selv fik også en dejlig overraskelse i går. Min hollandske dværg havde fået lov til at ligge på blot 4 æg, ingen af dem indsamlet til rugning, og det ene var et tudsegammelt araucanaæg, som blot lå i redekassen for at opfordre damerne til at lægge æg i redekassen og ikke under hønsehuset

. Jeg havde tænkt, at HVIS der var noget i de tre
dværgæg ville de sikkert klække ca. 1. juli. Hvad ser jeg i går eftermiddags, da jeg ser til skrukmutter? En
araucanakylling og en lille hollandsk banditmaskekylling

. To æg tilbage, det ene banker på, så jeg håber skrukken bliver liggende på det i dag med.
Fantastisk med det araucanaæg - det har nok ligget i redekassen i 2 uger, før skrukken lagde sig på det

.