Frede har det bedre, men det er ikke rigtig godt. Han har ondt i benene og jeg kan ikke regne ud hvorfor. Jeg ringer til en dyrlæge i morgen for at spørge om et råd. Han spiser med god appetit, drikker og har været ude at gå flere gange. Dog bliver han hurtig træt i bentøjet, og her til aften gav han op og lagde sig til at sove meget hurtigt. Han har desuden mistet stemmen. Galer ikke længere, men strækker hals som om han prøver. Det hele er meget mystisk. Han har prøvet at soignere sig selv i dag, men det kniber med at holde balancen når han skal have næbbet om på ryggen. Frede er stadig på badeværelset, og selv om nogen synes jeg er gået for vidt i behandlingen, giver jeg ikke op før end jeg har fået en diagnose der kan fortælle hvad der er galt (eller jeg kommer tættere på en end jeg er nu). Jeg er ikke sikker på det er bumblefeet, men jeg ved det ikke. Hans klatter er pæne og helt normale, og han spiser både grit, skaller, kattemad, fuglefrø, majs, hvede osv. med god appetit. Han har fået en havehynde ud i stuen, som han ligger på i løbet af dagen, men i dag har han dog haft så meget krudt, at han har været rundt i hele huset for at undersøge ting og sager. Det er sgutte nemt at være så blødhjertet - før man har set sig om har man en hane i brusekabinen, og det er ikke bare lige at få ham ud derfra igen.