Tanja, det er da altid noget at han har nippet til kattemaden. Uanset hvad du vælger, så tænker jeg på jer.
Min dyrlæge, som ubetinget er verdens bedste

, sagde at der kun er en slags penicillin der virker på høns. Kan ikke huske hvad det hedder men det er flydende og kan kun fåes i 1 ltr. dunk, så det er ikke noget man kan få tilsendt med posten.....
Spørg lige om jeg følte mig dum, efter i 4 dage at have brugt kattens penicillin til en af mine høns, efter hendes hane skrabede hele hendes side op!. Det eneste jeg fik ud af det var, at hendes mave blev helt smadret og tynd

Ikke desto mindre gik der ikke betændelse i såret, og hun lever i bedste velgående, ligger æg og hedder Victoria idag.
Næste gang jeg har et planlagt besøg hos dyrlægen i anden øjemed, så vil jeg få ham til at bestille det hjem, så jeg har det i huset hvis jeg får brug for det. Men høns har et utroligt immunsystem og er bare så seje

Jeg sender varme kram og positive tanker jeres vej. Og hvis du vælger Frede skal have fred (lyder mærkeligt når man skriver det.....) så kan du sende ham videre med ro i sindet og vidende, at du gav ham alle chancer. Håber du kan mærke varmen jeg sender igennem nu. Den kommer her........