Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: America A-S  (Læst 6477 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Castella

• Passiv bruger
  • Hønsetosse med hang til Orpington.
Sv: America A-S
« Svar #30 Dato: 27 Maj , 2012, 11:53 »
Kalder du det service at man ændrer leveringstidspunktet med 20 dage fordi man ikke har styr på sin lagerbeholdning ?. Og at man ikke sender en mail til kunden når ordren er modtaget, og når ordren er afsendt. Det er da også mangel på service. Selv de gratis webshops der findes kan klare det.

Er sååå enig..
Det er et af de første steder jeg har handlet,hvor man ikke modtager en ordrebekræftigelse,samt en bekræftigelse på afsendte vare.Selv mindre virksomheder kan klare den simple opgave,som -så vidt jeg ved,foregår automatisk.Muligt at deres telefoniske system fungere,men den elektroniske del gør,efter min mening,ikke!  :-\
Vh Carina.

5,6 Orpington (Blå & Sort)
3,5 Jersey kæmpe (Blå,Sort & Spættet)
2,9 Orpington i dværg (Chokolade farvede & Sort/split chokolade)
9,11 Skånske blomsterhøns
2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside:
http://poultrybycastella.123hjemmeside.dk/

Offline Castella

• Passiv bruger
« Svar #31 Dato: 27 Maj , 2012, 12:07 »
He he.. Kom da lige til at tænke på at jeg (som beskrevet i starten af tråden) har afgivet min ordre x3..,måske jeg så får hele 3 pakker om 20 dg..spændende  ;D
Vh Carina.

2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside:

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #32 Dato: 27 Maj , 2012, 12:09 »
Jeg synes ærlig talt, I skulle henvende jer til America med jeres kritikpunkter, så har de da en mulighed for at forklare sig. De skriver på deres hjemmeside, at de efter opdateringen rigtig gerne vil have feedback, så giv det dog - og på rette sted nemlig hos America!
Hvis I læser tråden igennem, vil I se at flertallet af indlæggene går på, at man er endda rigtig godt tilfreds med dem og deres service.

Carina, hvis du har bestilt tre gange, får du vel tre gange. Hvis jeg lægger tre pakker havregryn i indkøbsvognen, får jeg også tre pakker med hjem. :D
« Senest Redigeret: 27 Maj , 2012, 12:14 Fra Marianne Vedel »
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Castella

• Passiv bruger
« Svar #33 Dato: 27 Maj , 2012, 12:11 »
Jeg synes ærlig talt, I skulle henvende jer til America med jeres kritikpunkter, så har de da en mulighed for at forklare sig. De skriver på deres hjemmeside, at de efter opdateringen rigtig gerne vil have feedback, så giv det dog - og på rette sted nemlig hos America!
Hvis I læser tråden igennem, vil I se at flertallet af indlæggene går på, at man er endda rigtig godt tilfreds med dem og deres service.

Camilla, hvis du har bestilt tre gange, får du vel tre gange. Hvis jeg lægger tre pakker havregryn i indkøbsvognen, får jeg også tre pakker med hjem. :D

Carina ikke Camilla  ;)
Jeg henvender mig telefonisk mandag  8)
Vh Carina.

2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside:

Offline Ole Baun

• Passiv bruger
« Svar #34 Dato: 27 Maj , 2012, 12:30 »

Carina ikke Camilla  ;)
Jeg henvender mig telefonisk mandag  8)

Måske er det bedre at vente med at ringe til på tirsdag.
Mon ikke de, ligesom så mange andre, holder fri i morgen  ;)
« Senest Redigeret: 27 Maj , 2012, 12:33 Fra OleBaun »
Mvh Ole Baun

0,3 Isa Warren (hybrid)
0,2 sorte skovhøns (hybrid)
0,2 tværstribede skovhøns (hybrid)
0,4 sølvhalsede dværg italienere
1,10 lys sussex

Offline Castella

• Passiv bruger
« Svar #35 Dato: 27 Maj , 2012, 12:31 »

Måske er det bedre at vente med at ringe til på tirsdag.
Mon ikke de, ligesom så mange, andre holder fri i morgen  ;)
Åh jo..selfølgelig!.Tak for informationen  /o
Vh Carina.

2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside:

Offline Leif Tranum

• Bruger
  • Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen.
« Svar #36 Dato: 27 Maj , 2012, 15:18 »
Lige en kommentar til alle de utilfredse.Hvordan har i bestilt ? Er det på Americas e-mailadresse,så er det jo ikke den korrekte måde at gøre det på.Jeg har idag afgivet en ordre på deres hjemmeside,hvor man finder det man vil have,lægger det i "indkøbsvognen",går videre til kassen,hvor man kan vælge betaling pr.faktura.Efter afslutningen kommer der en ordrebekræftelse med ordrenummer,bestillingstidspunkt,varenummer,produkt.Til sidst TAK FOR ORDREN.
Let og uden problemer.Slet ikke noget at kritisere Det skal bare gøres på den korrekte måde. /o /o /o /o
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #37 Dato: 27 Maj , 2012, 16:26 »
Der er både for og imod. Jeg synes webshoppen er rigtig fin, men har endnu ikke handlet der pga. fragtprisen som gør, at det ikke kan svare sig for mig at handle hos dem. Da jeg skulle etablere hønsegård ville jeg købe al volieretråd m.m. hos dem, men fragten løb op i over 600 kr., så jeg afbestilte det hele igen. Småting er billigere kan jeg se på det Janni har bestilt - og hun har endda bestilt lidt hønseting til mig også /o.

Deres udvalg er vel noget nær det bedste i Danmark vil jeg tro, og så MÅ jeg bare have deres tiffany hanelampe en dag (den var udsolgt på LU, fordi jeg ventede til jeg skulle hjem med at ville handle <W).
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Leif Tranum

• Bruger
« Svar #38 Dato: 27 Maj , 2012, 16:29 »
Det er en selvfølge at det bliver ALT for dyrt at få sendt een eller flere ruller volieretråd med posten.Det er jo ikke Americas skyld.Den slags tunge ting kan købes i de fleste byggemarkeder.
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #39 Dato: 27 Maj , 2012, 16:35 »
Det er en selvfølge at det bliver ALT for dyrt at få sendt een eller flere ruller volieretråd med posten.Det er jo ikke Americas skyld.Den slags tunge ting kan købes i de fleste byggemarkeder.
Ikke nødvendigvis. Mange steder tilbyder fx fri fragt ved køb for mere end 2000 kr. eksempelvis. Jeg køber også kattemad i England. Sidste gang fik jeg 48 kg leveret direkte til døren af UPS fra Zooplus.co.uk's varelager i Tyskland. Det kostede vist nok 12£ i leveringsomkostninger, og selve kattemaden er så meget billigere end i DK at den samlede besparelse stadig var mere end 400 kr. /o.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Høns i haven

• Gæst
« Svar #40 Dato: 27 Maj , 2012, 17:06 »

Carina, hvis du har bestilt tre gange, får du vel tre gange. Hvis jeg lægger tre pakker havregryn i indkøbsvognen, får jeg også tre pakker med hjem. :D
For det første, har jeg da selvfølgelig kontaktet dem og fremført min kritik af dem. Alt andet ville jo være dumt.
For det andet, kan jeg ikke forstå at man lige pludselig ikke må deltage i debatten her inde hvis man kritiserer America ?. Jeg er da klar over at i får annonce kroner fra dem, men alligevel
Og hvis du lige læser hvad starter af tråden skriver. så svarer jeg jo kun på det der bliver spurgt om.

Offline Leif Tranum

• Bruger
« Svar #41 Dato: 27 Maj , 2012, 17:54 »
Jeg tror helt sikkert man må komme med sin mening,selvom det er kritik af America.Marianne har nok ment at tonen var ved "løbe lidt løbsk".
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Offline Castella

• Passiv bruger
« Svar #42 Dato: 27 Maj , 2012, 17:58 »
Lige en kommentar til alle de utilfredse.Hvordan har i bestilt ? Er det på Americas e-mailadresse,så er det jo ikke den korrekte måde at gøre det på.Jeg har idag afgivet en ordre på deres hjemmeside,hvor man finder det man vil have,lægger det i "indkøbsvognen",går videre til kassen,hvor man kan vælge betaling pr.faktura.Efter afslutningen kommer der en ordrebekræftelse med ordrenummer,bestillingstidspunkt,varenummer,produkt.Til sidst TAK FOR ORDREN.
Let og uden problemer.Slet ikke noget at kritisere Det skal bare gøres på den korrekte måde. /o /o /o /o

He he he..kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet..Jo det er den måde man normalt handler på i en online webshop  ;)
Vh Carina.

2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside:

Offline Castella

• Passiv bruger
« Svar #43 Dato: 27 Maj , 2012, 18:03 »
Det som vi er et par stykker som efterlyser er en ordrebekræftigelse pr.mail & en bekræftigelse på afsendte vare,deres webshop fungerer skam fint nok..det er det efterfølgende som,efter min mening,halter.
Vh Carina.

2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside:

Offline Castella

• Passiv bruger
« Svar #44 Dato: 27 Maj , 2012, 18:06 »

Deres udvalg er vel noget nær det bedste i Danmark vil jeg tro, og så MÅ jeg bare have deres tiffany hanelampe en dag (den var udsolgt på LU, fordi jeg ventede til jeg skulle hjem med at ville handle <W).

@ Tanja..,hvad er LU???
Vh Carina.

2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside: