Lasse fra America har faktisk bedt om tilbagemeldinger på deres nye web-shop, så jeg tror lige at jeg skriver og siger at flere har udtrykt ønske om en mail når deres vare bliver afsendt.
God ide. Jeg har ikke noget at udsætte på firmaet. Jeg har handlet med dem indtil flere gange og altid fået det bestilte i løbet af meget få dage.
Må nu også sige at det er gået ned af bakke for dem. Ved sidste ordre som jeg bestilte hos dem pr telefon. Fik jeg at vide at der var ingen problemer og de ville sende hurtigst muligt. Men senere ringer de så og siger der vil gå 20 Dage før jeg kan få varen ?.
I min verden kaldes det service.

. Iøvrigt sendte de jo så 'hurtigst muligt', hvilket i dit tilfælde var ca 20 dage.
Stop op og tænk lidt over tingene engang. Det er meget få mennesker der vil betale 'mere end nødvendigt' for noget som helst i dag. Det skal oversættes til at stort set ingen ønsker at betale mere end den lavest udbudte pris for en given vare.
Hvordan kan sælgere tilbyde lavest mulige pris??
Ved ikke selv at have lager, men at bestille hjem fra andre som påtager sig levering inden for en given tid, altså fra andre som formentlig har et lager. Så måske et centralt lager for hele Europa.