Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: America A-S  (Læst 6509 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

karina dj

• Gæst
Sv: America A-S
« Svar #15 Dato: 26 Maj , 2012, 07:51 »
Jeg er glad for America Thisted!

Det koster jo ikke noget at sætte systemet til at sende en mail om at ordren er modtaget.
Må nu også sige at det er gået ned af bakke for dem. Ved sidste ordre som jeg bestilte hos dem pr telefon. Fik jeg at vide at der var ingen problemer og de ville sende hurtigst muligt. Men senere ringer de så og siger der vil gå 20 Dage før jeg kan få varen ?.

Hvis de ringer og siger sådan, må man i vore dage efterhånden betragte det som en service. De har jo sikkert ikke haft den vare du har bestilt, og det er næppe deres skyld at den ta'r 20 dage at få hjem ;)
Jeg er helt glad for der "stadig" findes et firma der kører det lidt på den gamle facon. Jeg bestiller en vare, og den kommer. De behøver ikke forsikre mig om på mail at den kommer. De har altid været til at stole på, og det er jo bare et lille bitte firma. Gu' ve om de overhovedet lever af det her  ;D

Offline Castella

• Passiv bruger
  • Hønsetosse med hang til Orpington.
« Svar #16 Dato: 26 Maj , 2012, 07:51 »

Deres priser er vel hverken dyrere eller billige, end andre steder, men de har stort set alt i deres varesortiment og kvaliteten er i top ..så  /o /o /o herfra.

Den pakke jeg har modtaget med div. ting bla. en rugemaskine,er tingene da tip top..fin kvali!..ingen fejl på det  /o
Vh Carina.

5,6 Orpington (Blå & Sort)
3,5 Jersey kæmpe (Blå,Sort & Spættet)
2,9 Orpington i dværg (Chokolade farvede & Sort/split chokolade)
9,11 Skånske blomsterhøns
2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside:
http://poultrybycastella.123hjemmeside.dk/

Offline Castella

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 26 Maj , 2012, 07:58 »
Jeg er helt glad for der "stadig" findes et firma der kører det lidt på den gamle facon. Jeg bestiller en vare, og den kommer. De behøver ikke forsikre mig om på mail at den kommer. De har altid været til at stole på, og det er jo bare et lille bitte firma. Gu' ve om de overhovedet lever af det her  ;D

Ja jeg kunne så godt ønske at de fulgte lidt mere op på bestillingerne iform af en tilbagemelding pr,mail,eftersom jeg nu har afgivet 3 ordre (samme hver gang,bare x3) & har stadig ikke set skyggen af en pakke..og ingen respons på de mail som jeg har sendt til dem vedr.'hvor min pakke bliver af'..synes sq at det er en smule irreterende.Vil forøvrigt kontakte dem telefonisk på mandag,måske jeg har mere held den vej  ???
Vh Carina.

2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside:

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #18 Dato: 26 Maj , 2012, 08:42 »
og det er jo bare et lille bitte firma. Gu' ve om de overhovedet lever af det her  ;D
Det tror jeg ikke du skal sige til dem.. De er faktisk adskillige fuldtidsansatte og har en pæn stor forretning...

Lasse fra America har faktisk bedt om tilbagemeldinger på deres nye web-shop, så jeg tror lige at jeg skriver og siger at flere har udtrykt ønske om en mail når deres vare bliver afsendt.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Castella

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 26 Maj , 2012, 08:44 »
Lasse fra America har faktisk bedt om tilbagemeldinger på deres nye web-shop, så jeg tror lige at jeg skriver og siger at flere har udtrykt ønske om en mail når deres vare bliver afsendt.
Synes rigtigt godt om  *b
« Senest Redigeret: 26 Maj , 2012, 08:46 Fra Castella »
Vh Carina.

2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside:

karina dj

• Gæst
« Svar #20 Dato: 26 Maj , 2012, 09:13 »
Nå for søren da, er de så store...jamen så er det egentlig ok på sin plads at få opdateret og moderniseret. De har jo folk til det  ;D

Offline Castella

• Passiv bruger
« Svar #21 Dato: 26 Maj , 2012, 09:46 »
Nå for søren da, er de så store...jamen så er det egentlig ok på sin plads at få opdateret og moderniseret. De har jo folk til det  ;D
Lige præcis  <:
Vh Carina.

2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside:

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #22 Dato: 26 Maj , 2012, 09:51 »
Den gang jeg var i det selvstændige miljø sendte vi MANGE pakker og breve hver dag. på hver adresselabel lavede vi en personlig stregkode. når vi så skulle afsted til posthuset scannede vi alle pakker og breve ind og systemet sendte automastisk en mail om at nu var varen afsendt.... men ok, jeg boede sammen med en Nørdet nørd dengang der altså kunne et og andet med det der pc-tekniske noget... men smart var det :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Castella

• Passiv bruger
« Svar #23 Dato: 26 Maj , 2012, 09:57 »
Og en anden ting er at når pakken bliver leveret af Danske Fragtmænd så er,min erfaring (den ene gang jeg har modtaget en pakke derfra),at pakken bare bliver stillet et sted,uden nogen form for dokumentation herom..altså ingen leveringsseddel i postkassen eller noget..i & forsig så kan enhver idiot køre forbi,åbne bildøren & vupti..,farvel pakke  :o
Nu bor jeg et sted med åbent landskab omkring matriklen,og sådanne en stooor pakke er meget synlig & kunne sagtens friste sarte sjæle..men det er jo en anden problemstilling & vel ikke Americas fejl,men fragtfirmaet..
Ja luxus problemer har man nok af  :P
« Senest Redigeret: 26 Maj , 2012, 10:03 Fra Castella »
Vh Carina.

2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside:

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #24 Dato: 26 Maj , 2012, 23:01 »
Og en anden ting er at når pakken bliver leveret af Danske Fragtmænd så er,min erfaring (den ene gang jeg har modtaget en pakke derfra),at pakken bare bliver stillet et sted,uden nogen form for dokumentation herom..altså ingen leveringsseddel i postkassen eller noget..i & forsig så kan enhver idiot køre forbi,åbne bildøren & vupti..,farvel pakke  :o

Piv, piv, piv.

Har du tænkt over hvad alternativet kunne være? 'Leveringsseddel' i postkassen om at du ikke var hjemme da de forsøgte at aflevere, så du kan afhente på adresse 'xyz' på Sjælland. Hold da kæft hvor ville du så sikkert bande og svovle over det uforskammede leveringsfirma.

Du behøver ikke kommentere.
Mvh
Erik Andersen

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #25 Dato: 26 Maj , 2012, 23:18 »

God ide. Jeg har ikke noget at udsætte på firmaet. Jeg har handlet med dem indtil flere gange og altid fået det bestilte i løbet af meget få dage.

Må nu også sige at det er gået ned af bakke for dem. Ved sidste ordre som jeg bestilte hos dem pr telefon. Fik jeg at vide at der var ingen problemer og de ville sende hurtigst muligt. Men senere ringer de så og siger der vil gå 20 Dage før jeg kan få varen ?.

I min verden kaldes det service. ;D ;D. Iøvrigt sendte de jo så 'hurtigst muligt', hvilket i dit tilfælde var ca 20 dage.

Stop op og tænk lidt over tingene engang. Det er meget få mennesker der vil betale 'mere end nødvendigt' for noget som helst i dag. Det skal oversættes til at stort set ingen ønsker at betale mere end den lavest udbudte pris for en given vare.

Hvordan kan sælgere tilbyde lavest mulige pris??

Ved ikke selv at have lager, men at bestille hjem fra andre som påtager sig levering inden for en given tid, altså fra andre som formentlig har et lager. Så måske et centralt lager for hele Europa.

Mvh
Erik Andersen

Susanne

• Gæst
« Svar #26 Dato: 26 Maj , 2012, 23:40 »
Jeg får lyst til at skrive, at jeg er usandsynlig glad for at handle med America  /o

Sjældent har jeg mødt så venlig og ordentlig en betjening. Og nej, de bruger vist ikke en masse tid på e-mail-ordrebekræftelser og andet af den slags ekstra-tdis-krævende halløj.

Til gengæld er den personlige telefonkontakt en fornøjelse. Hver gang  :)

Offline Castella

• Passiv bruger
« Svar #27 Dato: 27 Maj , 2012, 07:47 »
Piv, piv, piv.

Har du tænkt over hvad alternativet kunne være? 'Leveringsseddel' i postkassen om at du ikke var hjemme da de forsøgte at aflevere, så du kan afhente på adresse 'xyz' på Sjælland. Hold da kæft hvor ville du så sikkert bande og svovle over det uforskammede leveringsfirma.

Du behøver ikke kommentere.

....sikkert ikke,men det vælger jeg nu at gøre alligevel! *e

Med er seddel i postkassen mener jeg,at der på sedlen står at pakken er sat eksempelvis foran stalddør/hoveddør/i laden eller lign.,den & den dato.Det er vel min sikkerhed,eller nok nærmere Americas & fragtfirmaets, for at Danske Fragtmænd har leveret forsendelsen i tilfælde af tyveri!

piiv piiv piiiv... *f
« Senest Redigeret: 27 Maj , 2012, 10:07 Fra Castella »
Vh Carina.

2,4 Moskusænder

Medlem af:
www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk

Besøg min hjemmeside:

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #28 Dato: 27 Maj , 2012, 11:19 »
Og så er den ged vist barberet.
Lad os stoppe mens legen og tonen stadig er nogenlunde anstændig.
Marianne - admin.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Høns i haven

• Gæst
« Svar #29 Dato: 27 Maj , 2012, 11:27 »
God ide. Jeg har ikke noget at udsætte på firmaet. Jeg har handlet med dem indtil flere gange og altid fået det bestilte i løbet af meget få dage.

I min verden kaldes det service. ;D ;D. Iøvrigt sendte de jo så 'hurtigst muligt', hvilket i dit tilfælde var ca 20 dage.

Stop op og tænk lidt over tingene engang. Det er meget få mennesker der vil betale 'mere end nødvendigt' for noget som helst i dag. Det skal oversættes til at stort set ingen ønsker at betale mere end den lavest udbudte pris for en given vare.

Hvordan kan sælgere tilbyde lavest mulige pris??

Ved ikke selv at have lager, men at bestille hjem fra andre som påtager sig levering inden for en given tid, altså fra andre som formentlig har et lager. Så måske et centralt lager for hele Europa.
Kalder du det service at man ændrer leveringstidspunktet med 20 dage fordi man ikke har styr på sin lagerbeholdning ?. Og at man ikke sender en mail til kunden når ordren er modtaget, og når ordren er afsendt. Det er da også mangel på service. Selv de gratis webshops der findes kan klare det.