Nu bliver jeg nød til at uddybe det her, men kortfattet.
Vi havde 2 gode forumdage på Gavnø, hvor vi på Gavnø i pressemeddelelserne kaldte dem Høns i haven dag.
Vi havde selv på Gavnø mange hønseracer, som jeg så beskrev lidt på nogle opslag. Mine efterfølgere ønskede ikke at være afhængig af deres arbejde 7 dage om ugen, så der er ingen høns mere.
Alligevel vil Baronessen gerne have en høns i haven dag, som hun fornemmede var en kæmpe succes, (takket være forumdagen) og hun spurgte mig om jeg ville være tovholder selvom jeg var stoppet hos dem.
Jeg ville ikke, men henviste til de to klubber som sikkert har haft en god pr. dag, på lige fod med dem alle klubber har rundt om på planteskolerne.
At der på Gavnø's hjemmeside står at det er fjerkræforum der er arangør, skal man så ikke tage sig af. De aner ikke hvem der er hvem.
Jeg står iøvrig også stadig som rundviser i parken på deres hjemmeside.
Jeg syntes det er fint hvis vi fik skabt en god tradition på Gavnø, og uden de to klubber der havde vi ikke kunne gøre det.
Nu arbejder vi stadig videre på en forumdag her på fyn den 25 August, og er heldigvis lovet god hjælp fra vores klub her, Odense vestfyn fjerkræklub