Jeg skrev faktisk og spurgte ham om ikke han mente gøgespættede maraner. Han svarede at han ikke havde så meget styr på det der med høns! 
Jeg prøver ikke at udlevere sælger, men bare bringe et smil på læberne af læserne herinde.... Men det er åbentbart ikke alle, der er klar til et lille uskyldigt smil i en travl hverdag
.
Jeg ville ikke træde nogen over tæerne med mit indlæg.
Karoline
Jeg ved godt, du ikke ville genere nogen - og vi har alle (sikkert) skrevet noget, som kunne opfattes på to måder.
Og den her hører helt sikkert til i småtingsafdelingen.
Grunden til, at jeg lige faldt over den er, at jeg arbejder med unge mennesker, der er kommet i klemme i tilværelsen. En af dem har uendelig svært ved stavning og ord, og hun bliver så ked af det, hvis nogen kommenterer det. Og jeg ville blive uendelig ked af det på hendes vegne, hvis det f.eks var hendes annonce, som jeg vidste, hun havde gjort sig umage med - og som så blev brugt som underholdning herinde.
(og så er det jo sådan, at morsomheder om dem der er anderledes altid støder dem selv eller dem, der er tæt på mest. Hvis ikke jeg kendt til staveproblemer ville jeg ikke skænke det en tanke )
Men som sagt: Lad være med at fortryde noget - du har faktisk foræret os en lærerig diskussion. Lidt stof til eftertanke skader ingen af os.
Og det er helt tydeligt, at du er en venlig person, der egentlig bare vill underholde os lidt - og den tanke skal du have tak for.
Knus!