Alt andet lige, så gør det ikke noget at en annonce er uden fejl og kan man ikke selv stave, så kender man vel en som kan hjælpe med det.
Ligeledes gør det heller ikke noget at sælger VED hvad det er han sælger.
Ikke underligt at mange "køber katten i sækken".
Og nu ved jeg ikke hvor personligt det er, for der ingen personlige oplysninger.
Og så skal det vil også være slut med de små sjove bemærkninger, som der er tonsvis af herinde. For nogen kunne jo føle sig stødt.
Aj Lene der er da forskel på at sende en sjov bemærkning til en du har kontakt med her på forum, end gøre grin med nogen du slet ikke ved hvem er, men som kunne være på forum. Og en sjov bemærkning er jo ikke at hænge nogen ud, det er bare en sjov bemærkning, som forøvrigt også somme tider bliver opfattet som slet ikke morsom, så man skal altså træde varsomt.
Jeg repeterede bare forums regel på det punkt, og de er vist indiskutable.
Og jeg mener faktisk også at uanset hvem der vil sælge noget til nogen, og hvor, så er det op til dem selv, at afgøre hvor perfekt det skal være, det kan jo kun blive et spørgsmål om nogen vil købe det der er til salg.
Vores evt. nye brugere, skal da helst heller ikke tro at man skal igennem stavekontrollen for at være her.