Nej, man skal bestemt ikke være kendt eller andet. Jeg tror egentlig bare, som Lene skriver, at det er fuldstændig tilfældigt.
Jeg har også skrevet spørgsmål eller en lille beretning, som ingen har reageret på. Indtil en af moderatorerne opdager det (oftest Marianne Vedel - hun er nemlig så betænksom

) Så forbarmer hun sig med en lille venlighed - og så er man jo glad igen - hehe!
Jeg tror ikke, vi skal tage det spor personligt! Jeg ved ihvertfald selv, at der er masser af indlæg, jeg egentlig godt kunne svare på, men enten har jeg ikke lige tid - eller også "gider" jeg ikke. Og så må jeg jo forstå, at det også vender den anden vej.
At der er tråde med rigtig mange indlæg er for mig at se også naturligt. Enten er det et emne, man kan være lidt uenig om - og så bliver der diskuteret for og imod. Og selvfølgelig vil der opstå bekendtskaber med en lidt mere hjemlig tone og lidt flere kommentarer. det er naturligt, når nogen har været her så længe og altid er aktive.
Men altså mit bedste råd: Lad være med at tage de får svar som noget personligt, for det er det overhovedet ikke. Ligeså lidt som hvis du ikke svarer på nogle af de andres indlæg .
Jeg håber, du bliver helt tryg ved Forum igen - det er det værd