Kære Adam,
Jeg synes, at det er ganske usmageligt, at en voksen nabo sender et sådan brev til en ung fyr som dig. Brevet skal helt sikkert gøre dig bange for autoriteters indblanding og bringe dig i en situation, hvor du ikke tør andet, end at skille dig af med Ludvig. Naboen lider af konfrontationsangst, når han kun kan diske op med et anonym skræmmebrev.
Jeg forstår rigtig godt, hvorfor du bliver ked af det og usikker, og det er rigtig godt, at du indvier os i problemstillingen.
Brevet har for mig at se ingen værdi eller vægt, og jeg er ikke sikker på, at jeg ville bruge tid på at gå rundt og opsøge naboerne pga Ludvig. Har du et isoleret hønsehus og venter med at lukke hønsene ud til f. eks de tidspunkter, som Marianne Vedel har nævnt tidligere i din tråd, så synes jeg, at det skulle være nok for nu.
Vent og se - højst sansynlig sker der ikke mere... for naboen ved sikkert godt, at han ikke kan få medhold fra kommunen til at du opgiver Ludvig...og det selvom han garanteret ikke har henvendt sig til dem, selvom han skriver det.
Men jeg kunne da godt lide at vide, hvordan naboeskabet er i den lille by, du bor i?
Jeg håber, at du og Ludvig snart kan føle jer trygge i egen hønsegård igen

og du skal endelig blive ved med at holde os orienteret, hvis der mod forventing skulle ske mere, vi vil rigtig gerne vejlede. Du er langt fra den første, som har haft dette problem.
Ha`en god dag Adam.