tja din rotte mand lyder noget meget mere fornuftig end min!
jeg havde også tilkaldt rottemand og han kom og satte kun 1 kasse, som blev fyldt mere end nok. første sted den blev sat var i hønsegården! (han havde fået lov selv at gå ind, da vi ikke var hjemme, men troede da han kunne tænke selv)
jeg fjernede den selvfølgelig.
hønsene nåede at spise af det, men da de får æglægningspiller var jeg ikke så bekymret.
det værste kom først senere.
en dag da han lige havde fyldt den (så det væltede ud af hullerne) kom jeg hjem hvor ænderne havde spist rigtig meget af det (det var ikke meningen de skulle kunne nå kassen men var kommet ud af den midlertidige indhegning) rottekassen stod bare på jorden ved stalden hvor han selv flyttede den hen efter opfyldning.
de fik ekstra tilskudsfoder og klarede den.
det værste var da vi opdage et par dage senere at han fandme havde sat en åben plastik bøtte med gift nede på jorden, et andet sted på grunden! høns og hundene har sikkert spist af det (mine hunde spiser korn hvis de kan komme til det) så blev jeg godt nok gal i skralden!
hvad pokker gør man hvis ens dyr dør pga. sådan en tåbe?

havde det været hundene var det fuldstændigt utilgiveligt/uerstatteligt!
han er ikke velkommen her mere, og det kan da ikke være rigtigt at man ikke kan ringe og få hjælp til bekæmpelse af rotter uden riciko for at miste sine dyr. (han var udemærket klar over alle de dyr vi havde) jeg kan ikke være hjemme når han kommer da jeg går på arbejde som de fleste andre vel også gør.
syntes lige jeg ville fortælle hvad jeg oplevede med rottemanden.
super dine høns klarede den