Vi har hverken jagttegn eller våben.
Hvis i finder mig på kortet på min profil kan i se at vi bor langt ude på landet, sidste hus på en grusvej(fælles privat vej=nabostridigheder!!)
Laver vi vejen, laver han hjulspind. Så stiller han trailere, sten, planter træer og hvad han ellers kan finde på for det skal blive besværligt at komme forbi. Når man så begynder at køre ud i rabatten bliver der lige lagt nogle store sten igen for man skal da helt ned i de store huller at køre.
Vi har sat et skilt op med 20 km/t, og dem som kører stærkt fortæller vi pænt at jo hurtigere de kører jo større bliver hullerne, og det er os der skal lave vejen.
Der er plantet en skov, med anlagte ridestier, man har dog nu plantet stierne nær hans hus da der bliver affyret raketter når nogen rider forbi! Så han er generalt til gene for alle, vi har dog for det meste ignoreret ham, for brokker man sig, så finder han bare på endnu mere. Og så har jeg lidt besluttet mig til ikke at hidse mig op over hans påfund, for jeg vil ikke bruge min energi på ham. Men når det går ud over dyrene, så slutter venligheden snart.
En lang periode stod han og filmede alle der kom op ad vejen, og mange får en hilsen med fingeren.
Så Tanja, sødt af dig, men laver du hjulspind ved hans hus, får vi 100 igen. Det gør han en gang imellem i forvejen, på det stykke vej mellem vores huse hvor han egenlig ikke skal noget andet end pisse sit territorie af.
Men han mente selv at vi kunne jo bare give hunden en spand koldt vand! Så jeg tænker at vi bygger en rævefælde og lægger godter i, og hvis den så kommer, så får den vand! Så må vi se om det hjælper.
Og fatter slet ikke at konen som er sød, kan holde sådan en mavesur mand ud.
Han er invalidepensionist, men er lige blevet knaldet af noget familie for sort arbejde og ulovlig våbenbesidelse.