Ha ha, vejrhaner og udstoppede......I er nogle gode rådgivere

))) Kan du ikke tale med dine naboer om at i godt kunne tænke jer en hane, og om de ville have noget imod det, hvis i tog hensyn og først lukkede dem ud som beskrevet ovenfor? Hvis de først har givet tilladelse, kan de ikke så godt brokke sig bagefter. Og hvad er det så lige der gør, at folk brokker sig over en hale der galer 2-3 gange om dagen, men ikke gør noget ved en hund der står og galper hvergang nogen går forbi?
Jeg bor heldigvis på landet, så her er haner der lykkeligt galer til hinanden på alle gårdene. En skøn hilsen til den kommende dag, og en bekræftelse på at nu er de alle stået op.....
Desværre åd Mikkel mine høns forrige fredag og slog hanen ihjel. Så nu har jeg ringet til flere opdrættere på Sjælland efter stor Gul Orphington. IKKE en god sæson at mangle høns i, da alle er optaget med at lave rugeæg. Nå, må på venteliste og ruste mig med tålmodighed. Men jeg savner godt nok livet i hønsegården, og de fantastiske æg. Købeæg er forfærdlige.....adr.
Hvis du boede i Amerika, var der sikkert en fancy dyrlæge der kunne fjerne stemmebåndene, men heldigvis gør de ikke sådan noget herhjemme.
Prøv en nabosnak over en kop kaffe, så håber jeg du kan få lov at holde en smuk Hane også.